W ostatnich latach nie sposób nie zauważyć ciągle rosnącego znaczenia sklepów internetowych w handlu. Coraz więcej firm decyduje się na wkroczenie do sprzedaży internetowej lub nawet całkowicie przejście do wirtualnej sprzedaży.

Klienci polubili zakupy w internecie gdyż są one proste, szybkie i przyjemne. Zakupy w internecie zmieniły jednak przebieg typowego procesu. Przede wszystkim klienci nie widzą fizycznie oferowanego produktu. Ich jedyną informacją o przedmiocie, który chcą kupić jest fotografia produktowa. Właśnie dlatego właściciele e-sklepów powinni przykładać tak dużą wagę do profesjonalnych zdjęć produktowych. Klienci wiedzą, że mają wybór, rosną ich wymagania oraz oczekiwania. Obecnie osoba zainteresowana zakupem chce nie tylko pobieżnie zobaczyć przedmiot ale oczekuje, że fotografia produktowa pokaże jej produkt bardzo dokładnie. Klient chce obejrzeć przedmiot z każdej strony, pod różnym kątem. Dodatkowe zdjęcia packshotowe detali również będą na wagę złota. Równie cenne są zdjęcia reklamowe, które przedstawiają produkt w ciekawej aranżacji. To pozwala wyobrazić sobie klientowi jak produkt wygląda w otoczeniu. Mebel sfotografowany w ciekawej aranżacji zdecydowanie wygląda korzystniej na takiej fotografii produktowej. Sesja zdjęciowa produktów to nie tylko wykonanie zdjęć na białym tle czy w ciekawej aranżacji ale również odpowiednie przygotowanie produktu, a także profesjonalna obróbka graficzna packshotów.

Fotografia produktowa – inwestycja dzisiejszych czasów

Fotografia produktowa jest dziś niezwykle ważnym medium. Niezależnie od tego czy oferujemy przedmioty w handlu detalicznym, czy jako hurtownia, niezbędna będzie profesjonalna sesja packshotowa. Dobra fotografia produktowa znajdzie zastosowanie zarówno w ofercie handlowej, w sklepie internetowym czy na banerze wielkoformatowym. Wszędzie tam gdzie możemy przedstawić obraz cyfrowy lub wydruk.

Studio packshot działa przeważnie stacjonarnie oraz mobilnie w siedzibie klienta. Co jednak gdy znajdujemy się w większej odległości od fotografa produktowego? Nic prostszego – wystarczy spakować produkty i wysłać je kurierem na sesję fotograficzną. Po wykonaniu fotografii produktowych odsyłamy je z powrotem do klienta. Szybko i wygodnie.

Czy moje produkty wymagają profesjonalnych zdjęć packshot?

Każdy produkt można przedstawić w ciekawy sposób. Fotografia produktowa wykonana przez profesjonalistę, nawet z najbardziej banalnego produktu wydobędzie coś ciekawego co przyciągnie klienta właśnie do nas. Zdjęcia produktowe mają znaczenie w każdym miejscu, w którym prezentujemy naszą ofertę. Fotografia produktowa wysokiej jakości zwiększy atrakcyjność katalogu, ulotki oraz oczywiście sklepu internetowego.

Dobrze wykonany packshot pokazuje w przystępny sposób wszystkie najważniejsze cechy produktu. Wyraźnie widzimy fakturę materiału, kolor oraz każdy detal. Fotografia produktowa ma za zadanie atrakcyjnie ale również realistycznie odwzorcowywać fotografowane przedmioty.

Jak wybrać dobre studio packshot do fotografii produktów?

Jeśli zależy nam na wysokiej jakości fotografii produktów, która zachęci potencjalnych klientów powinniśmy starannie wybrać fotografa produktowego. Nie każda osoba poradzi sobie z dziedziną jaką jest fotografia reklamowa. Zdjęcia produktów aby były interesujące muszą być wykonane z dbałością o detale. Dobre oświetlenie, profesjonalny retusz oraz atrakcyjny kadr to tylko niektóre z niezbędnych składników na udaną fotografię packshot. Podczas zapoznawania się z ofertą fotografa packshotowego zwróćmy uwagę na jego portfolio. Fotografia produktowa powinna być główną dziedziną jego pracy abyśmy mieli pewność, że taki fotograf poradzi sobie z każdym packshotem.