Każdy dobry fotograf powinien mieć równie dobre portfolio. Bezdyskusyjne stwierdzenie współczesności, pozwala na budowanie marki, silnej pozycji na rynku, na zdobywaniu klientów, a także na prezentacji swojego dorobku z jak najlepszej strony. Portfolio to wizytówka fotografa, dlatego też należy wiedzieć, jak je budować, a przede wszystkim, w jaki sposób prezentować!

Dlaczego portfolio jest potrzebne?

Może to zostać uznane za egoistyczne posunięcie, niemniej jednak portfolio służy do chwalenia się, podkreślania tego, jak dobrze wykonujesz swoją pracę. W tego typu wizytówce umieszczasz swoje najlepsze prace, piękne kadry, które jedynie uwypuklają fakt związany z tym, że jesteś profesjonalistą w tym, czym się zajmujesz. Zanim jednak stworzysz portfolio, zastanów się, jaki masz cel, co chcesz osiągnąć, wykorzystując tego typu funkcję „chwalenia się”. Czy chcesz pozyskać nowych klientów? Stać się bardziej rozpoznawalny? Czy chcesz zwiększyć swoją sprzedaż, dotrzeć do większego grona potencjalnie zainteresowanych? Może kierują Tobą pobudki czysto estetyczne – chcesz jedynie pochwalić się wspaniale uwiecznionymi momentami? Każde portfolio ma indywidualną misję do spełnienia. Pamiętaj, że musisz mieć jasno określony cel i plan działania. Tylko w ten sposób stworzysz bardzo dobre portfolio, które okaże się doskonałą kartą przetargową w osiągnięciu wcześniej wyznaczonych priorytetów.

Portfolio, które zarabia – fotoobrazy w wyjątkowym wydaniu

Jak już zostało wspomniane, portfolio to wizytówka, która prezentuje Twoje dotychczasowe najlepsze kadry. Możesz opublikować je w wirtualnych przestworzach, np. na własnym blogu, stronie internetowej, a nawet w social mediach. Tego typu posunięcia generują ruch, zwiększają popularność marki, przyciągają kolejnych potencjalnych klientów.

Aktualnie i można rzec – bezustannie – poszukiwani są fotografowie ślubni. Kalendarze wypełnione na dwa lata do przodu mówią same za siebie, niemniej jednak profesjonaliści coraz częściej poszukują wyjątkowych rozwiązań, które przyciągną jeszcze większe grono zainteresowanych. W ten oto sposób uwieczniona sesja noworodkowa czy też narzeczeńska trafia do klientów na pięknych pendrive’ach, w specjalnych, drewnianych skrzyniach, czy pod postacią grubych albumów przeplecionych inspirującą opowieścią.

Co jednak powiesz na fotoobraz? Z uwiecznionych kadrów możesz wybrać jedno najlepsze zdjęcie lub też stworzyć piękny kolaż, który następnie trafi do klientów pod postacią obrazu na płótnie. Dlaczego warto wybrać tego typu rozwiązanie? To jeden z najlepszych sposobów na zaprezentowanie swojego portfolio i trafienie do kolejnych zainteresowanych. Zastanawiasz się, jak to możliwe? Zwróć uwagę, że fotoobraz przedstawiający wyjątkową chwilę osób, na pewno zawiśnie w centralnym punkcie w domowej przestrzeni. Goście odwiedzający domowników, zauroczeni kadrem, na pewno zwrócą się z pytaniem dotyczącym autora zdjęcia. Tego typu polecenie znajduje się na samym szczycie – nie ma lepszej reklamy czy też programu poleceń. Jak więc możesz słusznie spostrzec fotoobraz okazuje się doskonałym portfolio, które zarabia, buduje markę, wzmacnia świadomość klientów i rozpoznawalność na rynku fotograficznym!

Darmowe porfolio w wersji online możemy założyć np na stronie https://portfolio.adobe.com/ pozwala one w pełni zaprezentować nasze prace w efektownym wydaniu. Od Ciebie zależy jakie i ile prac umieścisz. Jeśli natomiast interesuje Cie prezentacja prac w formie fotoobrazu w portalu https://www.galeriadruku.com.pl/oferta/fotoobrazy znajdziesz ciekawą ofertę dla siebie.