apphex pisze: ↑02 sty 2019, 17:01
Ja ostatnio wołałem HP5 na EI6400 w DDXie, 20st na 35min - całkiem ciekawie to wyszło:
elegancko w tym KRAKOWIE
... porque las tribus condenadas a cien años de soledad ya no tienen una segunda oportunidad en la tierra.
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider<- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
wszędzie zimą jest nudno, ale mieszkałem tam 7 lat mam wspomnienia i przyjaciółkę, wierną od dawna, no i książki tam kupuję wysyłkowo, Kraków nie jest zły, mieszkałem na Podgórzu:-)
... porque las tribus condenadas a cien años de soledad ya no tienen una segunda oportunidad en la tierra.
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider<- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
Foma 100, mały obrazek, EI 80, swiatlo padajace mierzone w cieniu , normalny kontrast: 12 minut w Xtol-R (roztwor roboczy rozrobiony w kwietniu 2016, od tego czasu uzupełniany 70 ml koncentratu na kazdy wywołany film), bez wstepnego namaczania, temp. 20°, agitacja: 30 sekund pierwsza minuta, potem delikatnie 4x/10 s co dwie minuty. Pieknie wychodza odbitki na Fomabrom 111, Durst M70 z mieszaczem, gradacja 3. Moj podstawowy zestaw od prawie trzech lat, nie docenialem wczesniej tego materiału.
Fomapan 100 to bardzo poczciwy materiał, trudny z pierwszym podejściem, ale po okiełzaniu dobry i tani. Ja bym nie wybrzydzał...
... porque las tribus condenadas a cien años de soledad ya no tienen una segunda oportunidad en la tierra.
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider<- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
Ponieważ odnalazłem ulotkę od oryginalnego Rodinala Agfy to załączam dwie tabelki z tejże. Jak widać z tabeli nr 2 zmiana czasów wołania w zależności od temperatury wywoływacza nie jest tak oczywista do szybkiego przeliczenia.