Pomoc przy starych aparatach.

Problemy z doborem materiału, naświetlaniem w ciężkich warunkach.

Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski

0la
-#
Posty: 3
Rejestracja: 19 maja 2008, 22:39
Lokalizacja: Kapalica :)

Pomoc przy starych aparatach.

Post autor: 0la »

Witam wszystkich :)
Jestem nowa i zupelnie zielona. Wiec jak cos, to z gory prosze o wyrozumialosc...


Pierwszy aparat jest jeszcze po moim dziadku..
Mam go dosyc dlugo..
Voigtländer.

Na poczatku bawilam sie w robienie zdjec za pomoca papieru swiatloczulego..
I cosik sie udalo :)

Teraz mam nawet klisze do niego, ale nie odwazylam sie jej jeszcze uzyc.

Obrazek

Ten drugi aparat dostalam dzisiaj - przywieziony z Ukrainy.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


http://www.iv.pl/image/175228.jpeg
http://www.iv.pl/image/175230.jpeg


Nie mam pojecia o takich aparatach..
A strasznie mnie kusza.

I szukam kogos, kto sie zna i moglby mi pomoc.
Najlepiej z Poznania i okolic

Nie oczekuje zbyt wiele od efektow, ale chce sprobowac dojsc z nimi do ladu.

http://youtube.com/watch?v=qHqTTSjWBvg

:)
Awatar użytkownika
Helios
-#
Posty: 119
Rejestracja: 22 lis 2007, 10:34
Lokalizacja: Trzcianka
Kontakt:

Post autor: Helios »

0la pisze:Jestem nowa i zupelnie zielona
Sama sobie odpowiedziałaś. Poucz się troce na małym obrazku, a potem sięgnij po sprzęt dziadka, będzie Ci łatwiej, uwierz :-D
Canon T70 + (28/2.8 50/1.8 135/3.5 soligor 300/4.5), Zenit E 79' (wersja olimpijska), Velbon Sherpa 450R

http://www.youtube.com/watch?v=94DeLrIU9Jw
Awatar użytkownika
slawoj
-#
Posty: 1313
Rejestracja: 30 wrz 2007, 18:53
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: slawoj »

Nie, no ... fajny sprzęt.

Ja bym śmigał na tym pierwszym (Voigtländer) w Pinhole.
Ten drugi, to jak dla mnie, jest zbytnio zautomatyzowany..
Guldan
-#
Posty: 82
Rejestracja: 14 cze 2008, 12:26
Lokalizacja: Poznan
Kontakt:

Post autor: Guldan »