ulv pisze:Jak zorganizowałeś zmianę kierunku kręcenia?
Na jednym z kół zębatych przy silniku zamontowana jest krzywka (połówka koła), a obok niej przełącznik za pomocą którego zmienia się biegunowość zasilania silnika, co w efekcie daje obroty lewo-prawo.
Po wykonaniu 5-ciu obrotów koreksu krzywka przepycha przełącznik w inną pozycję, i cały cykl się powtarza, tylko w innym kierunku. I tak w kółko.
A co do mojego pytania to jeśli możecie odpowiedzieć to bardzo o to proszę.
Czy przy prędkości 50 obr/m. trzeba wydłużać czas wywoływania negatywu?
I jeszcze jedno pytanie. Do jakiego poziomu powinien być zanurzony koreks w czasie wywoływania rotacyjnego?
Ja na wszelki wypadek zamontowałem dwa kółka od góry. Za ich pomocą można docisnąć koreks, co pozwala na jego całkowite zanurzenie.
Co do rozwiązań technicznych zmiany kierunku obrotów, to zainteresowanym mogę podesłać jakieś fotki, ale to dopiero jutro.
Pozdrawiam.