Minolta 7000i nie działa po podpięciu obiektywu

Aparaty tradycyjne - Informacje i problemy z Waszym sprzętem. Bez względu na format - zapraszamy

Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski

Awatar użytkownika
morotegari
-#
Posty: 471
Rejestracja: 20 kwie 2008, 16:07
Lokalizacja: Legnica

Post autor: morotegari »

50/1.7 nigdy nie była dodawana do aparatu jako obiektyw podstawowy (kitowy).
Minolta zawsze (od początku AF) dodawała zoomy, poczynając właśnie od 35-70/4.
Minolciarz1979 pisze:Jeden z najlepszych szkieł Minolty w takim zakresie ogniskowych. 35-70/4 to naprawdę świetne szkło.
Pisząc o 35-70/4 jako o jednym z najlepszych szkieł Minolty, jesteś w błędzie.
Awatar użytkownika
Minolciarz1979
-#
Posty: 548
Rejestracja: 16 lis 2009, 11:08
Lokalizacja: Legnica

Post autor: Minolciarz1979 »

morotegari pisze:Pisząc o 35-70/4 jako o jednym z najlepszych szkieł Minolty, jesteś w błędzie.
W tym zakresie ogniskowych szkło jest świetne. I w tym przedziale cenowym. Domknie się o pół przysłony i jest bardzo dobrze, a domknięcie o tyle samo tej lichej 50-tki nic nie pomaga.
Załączniki
2.jpg
1.jpg
Awatar użytkownika
morotegari
-#
Posty: 471
Rejestracja: 20 kwie 2008, 16:07
Lokalizacja: Legnica

Post autor: morotegari »

Minolciarz1979 pisze:W tym zakresie ogniskowych szkło jest świetne.
No tak, bo o tym zakresie istnieje jeszcze tylko jedna Minolta: 35-70/3.5-4.5. Czyli kolejny tani obiektyw dorzucany przy zakupie aparatu.

Minolciarz1979 pisze:Domknie się o pół przysłony i jest bardzo dobrze, a domknięcie o tyle samo tej lichej 50-tki nic nie pomaga.
Tyle, że domknięcie 35-70/4 na f4.5 i domknięcie 50/1.7 na f2 to nie to samo :lol:

Ogólnie co tu porównywać obiektyw kitowy (choćby nie wiem jak dobry) do jasnej stałki :?:
ODPOWIEDZ