Jasne szkło i każdy dobry film 400 pchany trochę pod górkę.Basil pisze:i dobry statyw też by nie był od parady :)
zaawansowana lustrzanka reporterska etc.
Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski
Żałuję, że najjaśniejsze szkło do Mamiyi 7 ma jasność 4, a moja ulubiona pięćdziesiątka ma 4,5. Miałbym aparat idealny.Basil pisze:Jako pejzażysta tacham statyw wszędzie gdzie tylko się da :P,ale w reporterce to rzeczywiście może zawadzać
M7 + 4,5/50 + 4/80 + 4,5/150
"Mędrzec uczy się nawet od głupca, głupiec nie uczy się wcale"
"Mędrzec uczy się nawet od głupca, głupiec nie uczy się wcale"
-
- -#
- Posty: 127
- Rejestracja: 22 lut 2011, 20:59
- Lokalizacja: Warszawa
Polecam eosa 3
mam do sprzedania, ale nie zebym sie reklamowal ;P
posiadam z gripem, 7 klatek na sekunde to dla niego nie problem, ale jak wpsomniano powyzej, przy obecnych cenach ta zalete trzeba wykorzystywac raczej w wyjatkowych sytuacjach , na szczescie ma cala mase innych, super jasny wizjer, rewelacyjnie pracuje rowniez z tanimi manualnymi szklami pod m42, do tego wielki wybor canonowskich, a o samych zaletach aparatu moznaby pisac wiele . Kwestia tez jakei zdjecia, bo wiele osób narzeka ze wielki i glosny, ale to raczej jesli ktos chce robic street z bliska niewidocznie, do reporterki dla mnie super
pozdrawiam
mam do sprzedania, ale nie zebym sie reklamowal ;P
posiadam z gripem, 7 klatek na sekunde to dla niego nie problem, ale jak wpsomniano powyzej, przy obecnych cenach ta zalete trzeba wykorzystywac raczej w wyjatkowych sytuacjach , na szczescie ma cala mase innych, super jasny wizjer, rewelacyjnie pracuje rowniez z tanimi manualnymi szklami pod m42, do tego wielki wybor canonowskich, a o samych zaletach aparatu moznaby pisac wiele . Kwestia tez jakei zdjecia, bo wiele osób narzeka ze wielki i glosny, ale to raczej jesli ktos chce robic street z bliska niewidocznie, do reporterki dla mnie super
pozdrawiam
-
- -#
- Posty: 397
- Rejestracja: 16 maja 2008, 11:17
- Lokalizacja: Staszów
I dla tego to on i inne Capy są w historii i będzie się o nich pamiętać. A dzisiejsi zdobywcy WWP to tekie BoneyM, czy inne gwiazdki jednych wakacji.weesee pisze:krzyżowe autofokusy, matrycowe pomiary światła, pół miliona klatek na sekundę.
niektórzy tego nie mieli, dla przykładu, fotografia węgierskiego reportera Martina Munkácsiego z 1928 roku
M7 + 4,5/50 + 4/80 + 4,5/150
"Mędrzec uczy się nawet od głupca, głupiec nie uczy się wcale"
"Mędrzec uczy się nawet od głupca, głupiec nie uczy się wcale"
Reportaż, reportażowi nie równy.
Jeśli to ma być sport, akcja, tysiąc emocji na sekundę to... lepiej weź cyfrę. Wyjdzie taniej, a łatwość łapania chwil wynagrodzi Ci "cyfrowość" obrazka.
Jeśli natomiast chcesz robić street, rozważnie wybierać tematy, nie tylko obserwować, ale również uczestniczyć to polecam Besse R3A + Nokton 40mm 1.4
Jest mały, cichy, jasny i wspaniały :) I nie jest lustrzanką ;P
Swoją czasu bardzo chorowałem na ten sprzęt, ale ostatecznie okazała się, że jestem portrecistą i skończyło się na średnim formacie ;)
Jeśli to ma być sport, akcja, tysiąc emocji na sekundę to... lepiej weź cyfrę. Wyjdzie taniej, a łatwość łapania chwil wynagrodzi Ci "cyfrowość" obrazka.
Jeśli natomiast chcesz robić street, rozważnie wybierać tematy, nie tylko obserwować, ale również uczestniczyć to polecam Besse R3A + Nokton 40mm 1.4
Jest mały, cichy, jasny i wspaniały :) I nie jest lustrzanką ;P
Swoją czasu bardzo chorowałem na ten sprzęt, ale ostatecznie okazała się, że jestem portrecistą i skończyło się na średnim formacie ;)
Moje zdjęcia i takie tam: http://r0ni.digart.pl/