ale w sumie na street'a można by paska kupić...
a jaki pasek polecacie?
i jak wtedy ze światłomierzem gdy już wisi nam TLR na szyi? co zrobić żeby się nie obijały? moja yasia (1971) ma jedną ryske i chcę żeby tak zostało

Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski
Bardzo dobrze, wiadomo ze nie oddaje dokladnie tego co bedzie na filmie, pewnie nie bedzie tak precyzyjny jak punktowy pomiar w reku fachowca, jednak dziala duuuuzo lepiej od selenowych, roznice widac szczegolnie w trudniejszych sytuacjach jak np focenie pod swiatlo.Gringo997 pisze: no i jak pomiar z kompakta na kliszy wygląda?
Tak, tylko że zdjęcie na filmie zeskanowałeś i zdegradowałeś do jakości ujęcia z małpki cyfrowej. To nie jest miarodajne.Jerzy pisze:...to samo ujęcie małpką/światłomierzem i na filmie cz-b
AJK pisze:"Schody" zaczynaja sie przy scenach o duzych kontrastach.
Teraz to i ja się zastanawiam, wbrew temu co wcześniej napisałem; po co się ograniczać cyfrówką...?slawoj pisze:Myślę, że taki kompakt cyfrowy, rejestruje obraz o rozpiętości ok. 5EV.
Czyli i tak połowę tego, co "zobaczy" klisza.