Bardzo jestem ciekaw Twojej opinii o tej kombinacji film / wywoływacz, a szczególnie czy są jakieś zauważalne różnice w walorach obrazów rejestrowanych na tym materiale w porównaniu z obrazami rejestrowanymi na innych filmach o podobnej czułości.
co właśnie wywołałeś?
Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski
co właśnie wywołałeś?
_________________________________________________________________________________
Warto mieć małego bzika i go pielęgnować - żeby dużego nie dostać.
Warto mieć małego bzika i go pielęgnować - żeby dużego nie dostać.
co właśnie wywołałeś?
Z_photo, Generalnie to negatyw, ktorego uzywam wylacznie wtedy, gdy jakosc filmu nie ma specjalnie wiekszego znaczenia a wiec jak ma byc tanio. W moim przypadku do wieloktrotnych naswietlen oraz testow.
Na stronie fotoimpexu jest informacja, ze produkt wywoluje sie identycznie z Kentmere 100 oraz (nowym) APX 100, tak wiec pewnie to ten sam material sprzedawany pod roznymi nazwami. Na kasecie znajduje sie informacja, ze jest produkowany w EU dla fotoimpexu.
Chyba pierwszy raz wolalem ten film w FX-39 II. Negatyw wyglada poprawnie na pierwszy rzut oka, ale dopiero skan prawde powie. Jak zdaze, to wrzuce dzisaj cos wieczorem, wiec sam bedziesz mogl ocenic..
Na stronie fotoimpexu jest informacja, ze produkt wywoluje sie identycznie z Kentmere 100 oraz (nowym) APX 100, tak wiec pewnie to ten sam material sprzedawany pod roznymi nazwami. Na kasecie znajduje sie informacja, ze jest produkowany w EU dla fotoimpexu.
Chyba pierwszy raz wolalem ten film w FX-39 II. Negatyw wyglada poprawnie na pierwszy rzut oka, ale dopiero skan prawde powie. Jak zdaze, to wrzuce dzisaj cos wieczorem, wiec sam bedziesz mogl ocenic..
co właśnie wywołałeś?
oKuba, dziękuję za odpowiedź.
Zwiedziony opisem z witryny Fotoimpexu myślałem że ten film czymś się w zauważalny sposób wyróżnia, skoro składa się z dwóch emulsji wymieszanych w jednej warstwie, a jego uczulenie spektralne też nie jest typowe.
Zwiedziony opisem z witryny Fotoimpexu myślałem że ten film czymś się w zauważalny sposób wyróżnia, skoro składa się z dwóch emulsji wymieszanych w jednej warstwie, a jego uczulenie spektralne też nie jest typowe.
_________________________________________________________________________________
Warto mieć małego bzika i go pielęgnować - żeby dużego nie dostać.
Warto mieć małego bzika i go pielęgnować - żeby dużego nie dostać.
co właśnie wywołałeś?
131-132/22
Orig. Agfa APX 100 @ 64 ASA
Rodinal 1+25
16C, 12 min., 30/60x3
Orig. Agfa APX 100 @ 64 ASA
Rodinal 1+25
16C, 12 min., 30/60x3
co właśnie wywołałeś?
133-134/22
Orig. Agfa APX 100 @ 64 ASA
Rodinal 1+25
16C, 12 min., 30/60x3
Orig. Agfa APX 100 @ 64 ASA
Rodinal 1+25
16C, 12 min., 30/60x3
co właśnie wywołałeś?
135-137/22
1x HP5 @ 1.600 ASA
2x Foma 100 @ 400 ASA
D-76 1+3 wg. mod. Moretensena
20C, 70 min.
1x HP5 @ 1.600 ASA
2x Foma 100 @ 400 ASA
D-76 1+3 wg. mod. Moretensena
20C, 70 min.
co właśnie wywołałeś?
138-143/22
Foma 100
Silvermax 1+30
20C, 8 min., 30/30x2
Foma 100
Silvermax 1+30
20C, 8 min., 30/30x2
co właśnie wywołałeś?
144/22
Agfa Aviphot
Pajro HD 1+1+100
20C, 14 min., 30/60x2
Agfa Aviphot
Pajro HD 1+1+100
20C, 14 min., 30/60x2
co właśnie wywołałeś?
kiedyś kupiłem nawijarkę ładowarkę do filmów, bardzo fajną bakelitową, w każdym razie w środku było kilka metrów filmu, które sprzedawca na RPA prześwietlił, bo chciał pokazać potencjalnemu kupcowi, jak wygląda środek ładowarki i że nawet film jest w środku. film oczywiście prześwietlony, czy właściwie grubo zadymiony, perforacja czarna, nie wiadomo co to dokładnie za film był, jakiś cień cienia napisu ILFORD zauważyłem, nic więcej. trochę filmu utrwaliłem i użyłem na zakładki, takie jak się kiedyś za małolata na ZPT robiło, a dwa kawałki nawinąłem do jakichś pustych kasetek. jedna stała luzem, raz mi wpadła do zlewu, ale że ostatnio potrzebowałem odzyskać kasetkę, to włożyłem ten film do 35GSN, ustawiłem 80ASA/18°DIN, wypstrykałem, wywołałem w PC-TEA w czasie między tym zalecanym dla FP4+, a HP5+, a teraz skanuję.
"Cítíte to? Cítíte to? Fenidon, synku. Nic jinýho na světě takhle nevoní. Zbožňuju vůni fenidonu po ránu."
Podplukovník William "Bill" Kilgore
zemsta toxycznego fotomutanta flickr
Podplukovník William "Bill" Kilgore
zemsta toxycznego fotomutanta flickr
co właśnie wywołałeś?
żadna tajemnica.














"Cítíte to? Cítíte to? Fenidon, synku. Nic jinýho na světě takhle nevoní. Zbožňuju vůni fenidonu po ránu."
Podplukovník William "Bill" Kilgore
zemsta toxycznego fotomutanta flickr
Podplukovník William "Bill" Kilgore
zemsta toxycznego fotomutanta flickr
co właśnie wywołałeś?
rbit9n, Generalnie troche flau jak mawiali starozytni Germanie ale biorac pod uwage historie tego negatywu, to jestem pozytywnie zaskoczony. A motyw z brama i lancuchem super!
co właśnie wywołałeś?
tak wygląda negatyw.


"Cítíte to? Cítíte to? Fenidon, synku. Nic jinýho na světě takhle nevoní. Zbožňuju vůni fenidonu po ránu."
Podplukovník William "Bill" Kilgore
zemsta toxycznego fotomutanta flickr
Podplukovník William "Bill" Kilgore
zemsta toxycznego fotomutanta flickr
co właśnie wywołałeś?
Mocne zadymienie. Az dziw, ze tyle dalo sie jeszcze z niego wyciagnac
co właśnie wywołałeś?
myślałem, żeby dodać nieco KBr do r-ru roboczego, ale stwierdziłem, że to by było działanie zbyt po omacku.
"Cítíte to? Cítíte to? Fenidon, synku. Nic jinýho na světě takhle nevoní. Zbožňuju vůni fenidonu po ránu."
Podplukovník William "Bill" Kilgore
zemsta toxycznego fotomutanta flickr
Podplukovník William "Bill" Kilgore
zemsta toxycznego fotomutanta flickr