Wierzę, wierzę - mnie brakuje kraty na matówce w Mamiya, ale jest zaznaczona korekcja ekspozycji co do wyciągu miecha - na matówce! No i ta korekcja paralaksy względem odległości jest super - też widoczna na matówce taka przesuwająca się krecha - ta sama krecha wskazuje też tą korekcję ekspozycji
... porque las tribus condenadas a cien años de soledad ya no tienen una segunda oportunidad en la tierra.
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider<- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
4Rider pisze: ↑06 lip 2020, 20:16
korekcja paralaksy względem odległości jest super
W R-x T jest korekcja paralaksy - matówka się przesuwa wraz ze zmianą odległości ostrzenia.
4Rider pisze: ↑06 lip 2020, 20:16
est zaznaczona korekcja ekspozycji co do wyciągu miecha - na matówce
To czarkowy kalkulator by sie nie przydał...
Ja zamówiłem na matówce podział na trzy, zgodnie z sugestią Ricka: "the 6608 grid might occasionally be a little more helpful as it locates the points of interest for "rule of thirds" composition".
Siedzę sobie nad morzem foce i wołam filmy z dubeltowki: wczoraj aviphot 200 w id-68 stock, a przed chwilą acros w 1±3 - zaladowalem następnego i do wieczora pewnie będzie do wywołania. Pstryknelem jeszcze HP5 białą wrona - ale zaladowalem następnego na dopiero co odkryty Tajemniczy Las - to się podwójnie wolnie w poniedziałek może - postanowiłem wozić i wołać na bieżąco - bo później nie wiedzialbym co wołać pierwsze
... porque las tribus condenadas a cien años de soledad ya no tienen una segunda oportunidad en la tierra.
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider<- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
Test 55/4.5 na C330 -
Agfa Aviphot 200
Rodinal 1+50 20• 18'
Test OK
... porque las tribus condenadas a cien años de soledad ya no tienen una segunda oportunidad en la tierra.
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider<- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
Wilno
FP4@200 ID-68 24• 6'15''
i małe Washi S Rodinal 1/25 20• 11' - prawdziwie czarno-bialy film
Jutro Góra Krzyży, a później Klajpeda i na pojutrze Kowno...
... porque las tribus condenadas a cien años de soledad ya no tienen una segunda oportunidad en la tierra.
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider<- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
Dziś tylko jeden FP4 jak poprzednio z C330. Zrobilem też jeden kolorek Kodaka starenki tyz 6x6. Klajedy nie polecam, a Palanga to jakiś koszmar - chyba cała Litwa się tam dziś zjechala. Jutro Kowno i dalej polskie morze ponownie. Ale chyba już nie jestem typem podróżnika - a Litwa nudna, strasznie nudna, pola że zbożem po kostki, lasy brzydkie i zachwaszczone, nawet wiatraki prądotwórcze jakieś mikre i bociana martwego widziałem, drogi jak u nas 20-30 lat temu, a w miastach szerokie, defiladowe, radzieckie...
... porque las tribus condenadas a cien años de soledad ya no tienen una segunda oportunidad en la tierra.
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider<- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
... porque las tribus condenadas a cien años de soledad ya no tienen una segunda oportunidad en la tierra.
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider<- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
120 HP5+ @160, R09 6 min (recepta Huberta pod mieszacz, ale robiłem odbitki na kondensorze)
Kadr bez kontrastów (oświetlenie: na górze wielka blenda, nad nią flash)
Próbki na MG V satin, coraz większe powiększenia. Wiem z ostrością nie całkiem trafiłem w czcionkę. To była ostatnia klatka. Poprawię się.
W każdym razie negatyw wyszedł klawo.
Ostatnie powiększenie to 160 cm na kolumnie.
... porque las tribus condenadas a cien años de soledad ya no tienen una segunda oportunidad en la tierra.
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider<- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est