Miburo pisze: ↑25 cze 2019, 23:08
Across jest najlepszy na świecie i tyle.
W ten sam sposób patrząc to i Fomapan 100 jest najlepszy na świecie, czego sobie i Państwu życzę! :)
Cieszę się, że Acros wraca, bo im większy wybór materiałów, tym lepiej. Ja go kupować nie będę, bo jego estetyka jest sprzeczna z tym, czego szukam w fotografii analogowej, ale w żaden sposób nie mam zamiaru do swojego poglądu estetycznego przekonywać nikogo innego - bo to tak, jakby wykazywać wyższość jednej farby czy pędzla nad drugim. Film to moim zdaniem jest tylko środek wyrazu.
https://emulsive.org/articles/fujifilm- ... pzePoCGNeo
juz niedługo, coraz bliżej! Co prawda tylko w Japonii, ale co to znaczy odległość dla prawdziwej miłości!
cena w przeliczeniu z jenów - 8,60 euro za rolkę (ponad 36zł) nie jest zbyt niska, ale nie można mieć wszystkiego
pelovsky pisze: ↑13 lis 2019, 07:59https://emulsive.org/articles/fujifilm- ... pzePoCGNeo
juz niedługo, coraz bliżej! Co prawda tylko w Japonii, ale co to znaczy odległość dla prawdziwej miłości!
cena w przeliczeniu z jenów - 8,60 euro za rolkę (ponad 36zł) nie jest zbyt niska, ale nie można mieć wszystkiego
Drogo go wycenili, kupowałem ostatnio za 650 jenów.
Zeiss I(N)ikon
https://podologiapoznan.pl/
Pozdrawiam
Adam
... porque las tribus condenadas a cien años de soledad ya no tienen una segunda oportunidad en la tierra.
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider<- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
Miburo pisze: ↑19 lis 2019, 07:24
w jaki sposób estetyka acrosa jest sprzeczna z tym, czego szukasz w fotografii analogowej?
ja lubię wyraźnie zarysowane tradycyjne grochowe ziarno pokroju Fomapana 400. Dobrze odnajdowałem się też w ORWO NP20/22, dopóki miałem zapas. Nie podchodzą mi Delty, T-maxy, Acros. Takie mam fanaberie
pelovsky pisze: ↑19 lis 2019, 08:44
Dobrze odnajdowałem się też w ORWO NP20/22
No ale ORWO NP20/22 to raczej nie miało grochowego ziarna? Wieki całe temu sporo przerobiłem tych filmów, ale nie pamiętam ich jako szczególnie ziarnistych. Nawet NP27 jakoś nie kłuł w oczy mega ziarnem. Wołane w ORWO R09 były ok. Fakt, że to tradycyjne materiały srebrowe i nie były takie "sterylne". Ja bym chętnie wrócił do nich, a najlepiej do NP15.
aka pisze: ↑19 lis 2019, 10:31
ORWO NP20/22 to raczej nie miało grochowego ziarna?
nie miało, dlatego nie ustawiłem ich w szeregu z Fomapanem 400, a dałem jako przykład estetyki, która mi w srebrowej fotografii pasuje. NP20 i 22 przerabiałem hurtowo w Pentaconie Six i odbijałem na barytach ORWO (wiem wiem, teraz to hipsterka pełną gębą). Przyznam, że do dzisiaj to jest zestaw, którego estetykę najchętniej czarno-biało bym odwzorowywał. Bardzo pasuje mi też odwracalny Fomapan R, chociaż mam wrażenie, że ORWO UP21 miało łagodniejsze półtony i przez to było bardziej uniwersalne. Ale za mało go przerobiłem, żeby mieć na ten temat obiektywny pogląd.
Na swoje szczęścio-nieszczęście wsiąkłem teraz całkowicie w kolory, a szczególnie Visiony i dobrze mi z tym :)
aka pisze: ↑19 lis 2019, 11:48
Mnie kusi double-x tylko trzeba się w Hongkongu zaopatrywać
Nic się nie martw - przetestuję i tą drogę
Wkrótce złożę zamówienie na świeże filmy BW 220 z Hongkongu
... porque las tribus condenadas a cien años de soledad ya no tienen una segunda oportunidad en la tierra.
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider<- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
albo w dowolnym europejskim źródle w kinematograficzną małoobrazkową puszkę 122m (niestety nawet przy takiej ilości naraz to jest dosyć kosztowny biznes).
albo w dowolnym europejskim źródle w kinematograficzną małoobrazkową puszkę 122m (niestety nawet przy takiej ilości naraz to jest dosyć kosztowny biznes).
albo w dowolnym europejskim źródle w kinematograficzną małoobrazkową puszkę 122m (niestety nawet przy takiej ilości naraz to jest dosyć kosztowny biznes).
Bardzo świetny materiał. Raz kupiłem prawie 100 metrów z zaczętej rolki i cieszyłem się nim parę lat.
Aha, zakup tego materiału przez studenta uczelni filmowej upoważnia do zniżki.