Znaleziono 969 wyników

autor: skiper75
14 maja 2021, 13:36
Forum: Hyde Park
Temat: co właśnie wywołałeś?
Odpowiedzi: 1681
Odsłony: 101940
Płeć:

co właśnie wywołałeś?

mrek pisze:
skiper75 pisze: 14 maja 2021, 12:16 Zasdrowc to wielki grzech lol
Lecz także napęd do foto inwestycji
Ksiadz minwybacza no problem..... ale wyzsza imstancja w domu nie lol
autor: skiper75
14 maja 2021, 12:16
Forum: Hyde Park
Temat: co właśnie wywołałeś?
Odpowiedzi: 1681
Odsłony: 101940
Płeć:

co właśnie wywołałeś?

mrek pisze:No to jeszcze mi do zazdroszczenia doszły hasele 645
Zasdrowc to wielki grzech lol
autor: skiper75
14 maja 2021, 10:46
Forum: Hyde Park
Temat: co właśnie wywołałeś?
Odpowiedzi: 1681
Odsłony: 101940
Płeć:

co właśnie wywołałeś?

Zanim pomyslalem to zadalem pytanie. Sam mam dupke do hasela na 16 lol
autor: skiper75
13 maja 2021, 23:08
Forum: Hyde Park
Temat: co właśnie wywołałeś?
Odpowiedzi: 1681
Odsłony: 101940
Płeć:

co właśnie wywołałeś?

4Rider pisze:Testowo 15 zdjęć w 15 minut i szybkie wołanie 8-)

Mamiya M645J
Mamiya 80/2.8
Fomapan 100
ID-68 23* 4'30"

Test wyszedł z wynikiem pozytywnym :-)
Jak ty upychasz 15 na rolce ?...... a czekaj.... bo to nie 6x6?
autor: skiper75
13 maja 2021, 23:07
Forum: Hyde Park
Temat: Zakupy w Azji [i nie tylko]
Odpowiedzi: 770
Odsłony: 44116
Płeć:

Zakupy w Azji [i nie tylko]

A ja glupia ci...a kupilem nisina filtr z Chin. Przyszedl szybko znaczy w tydzien. I tu zong. Zamowilem se 150x150 a mialo byc 100x150. Tera sie bede bujal z wymiana. Ale jestem zly..... sam na siebie.
autor: skiper75
07 maja 2021, 22:22
Forum: Wywoływanie negatywów
Temat: Fp4 z małym ziarnem
Odpowiedzi: 68
Odsłony: 2844
Płeć:

Fp4 z małym ziarnem

a teraz możesz pójść do spożywczego i spytać się jak działa ibuprofen. teraz to mówią w reklamach. Nie obrażaj się to był żart. Ale też przyznaj, że obecne apteki zdecydowanie bardziej przypominają właśnie spożywczaka, niż aptekę. Promocje, zestawy, „dobra cena” itd. U mnie to dopiero apteka straci...
autor: skiper75
06 maja 2021, 15:59
Forum: Hyde Park
Temat: co właśnie wywołałeś?
Odpowiedzi: 1681
Odsłony: 101940
Płeć:

co właśnie wywołałeś?

Ja to slyszalem ze na wszelki wypadek zakonnica ma zadek ..... ale co ja tam wiem
autor: skiper75
05 maja 2021, 11:36
Forum: Sprzęt fotograficzny
Temat: Jaki aparat jednocześnie do fotografii jak i do filmowania?
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 500
Płeć:

Jaki aparat jednocześnie do fotografii jak i do filmowania?

Czy tylko ja mam wrazenie ze sie strasznie napinaja co poniektorzy. Zart jak kazdy. Ze pacjent nie doczytal ze forum jest nie cyfrowe to wszyscy wiemy. A ja i tak stawiam ze to spam bo pytanie jest tak banalne w swieciencyfry ze odpowiedz znajdzie na kazdym kroku.
autor: skiper75
05 maja 2021, 10:19
Forum: Sprzęt fotograficzny
Temat: Jaki aparat jednocześnie do fotografii jak i do filmowania?
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 500
Płeć:

Jaki aparat jednocześnie do fotografii jak i do filmowania?

Ale gosc bedzie blyszczal przed kumplami. Jestescie okrutni. [emoji23]
autor: skiper75
29 kwie 2021, 23:00
Forum: Prezentacja
Temat: Galeria Pejzaż Łagodny
Odpowiedzi: 601
Odsłony: 39827
Płeć:

Galeria Pejzaż Łagodny

oKuba pisze:Ikoflex 1c, Foma 100, ID-68 1+3
A to Ci ladne wyszlo. B mnie sie podoba kompozycja.
autor: skiper75
27 kwie 2021, 11:26
Forum: Sprzęt ciemniowy
Temat: Druk 3D szpuli do 9x12 4x5.
Odpowiedzi: 39
Odsłony: 996
Płeć:

Druk 3D szpuli do 9x12 4x5.

oKuba , nie chodzi o koszt (nie w pierwszym rzędzie), tylko o jednokrotne użycie wywoływacza. No chyba że lejesz litr na raz i ponownie go nie używasz, to wtedy ok. Sześć arkuszy 4x5, to odpowiednik ok 2-2,5 filmów 120/135. Nawet gdyby wywoływacz kosztował 1zł/litr, nie wywołałby 2 filmów w litrze,...
autor: skiper75
27 kwie 2021, 10:14
Forum: Sprzęt ciemniowy
Temat: Druk 3D szpuli do 9x12 4x5.
Odpowiedzi: 39
Odsłony: 996
Płeć:

Druk 3D szpuli do 9x12 4x5.

Tego patersona możesz położyć na rolkach jobo, albo dowolnych innych i wywoływać rotacyjnie. Zgadza sie, ale w moim przypadku nie ma to praktycznego zastosowania. Puszka kreci Heiland-TAS a koszt wywolywacza, zwlaszcza ID-68, jest znikomy. Ale kazdy ma inny set-up i inne wymagania @Skiper: zakladam...
autor: skiper75
26 kwie 2021, 23:03
Forum: Sprzęt ciemniowy
Temat: Druk 3D szpuli do 9x12 4x5.
Odpowiedzi: 39
Odsłony: 996
Płeć:

Druk 3D szpuli do 9x12 4x5.

A to widzieliście. W USA to gość drukuje. Pisałem do niego na instagramie, i wysyłał w tamtym roku 5 do Polski. Ja to uzywam. Szalu ni ma. Rysuje sie Uuu, to nie fajnie. Ja używam jobo exportowym 3006 nigdy nie było problemów, a w nich arkusze się wręcz zwija i wkłada jak do tubki. No dlatego zbier...
autor: skiper75
26 kwie 2021, 21:37
Forum: Sprzęt ciemniowy
Temat: Druk 3D szpuli do 9x12 4x5.
Odpowiedzi: 39
Odsłony: 996
Płeć:

Druk 3D szpuli do 9x12 4x5.

PPaweł pisze:
skiper75 pisze: 26 kwie 2021, 21:32 Ja to uzywam. Szalu ni ma. Rysuje sie
To może być problem z takimi wydrukami, bo one wychodzą dość szorstkie.

(tego używam)
Co ciekawe delta a tmax nie. Nie pytaj poczemu
autor: skiper75
26 kwie 2021, 21:32
Forum: Sprzęt ciemniowy
Temat: Druk 3D szpuli do 9x12 4x5.
Odpowiedzi: 39
Odsłony: 996
Płeć:

Druk 3D szpuli do 9x12 4x5.

pawell31 pisze:A to widzieliście. W USA to gość drukuje. Pisałem do niego na instagramie, i wysyłał w tamtym roku 5 do Polski.
Ja to uzywam. Szalu ni ma. Rysuje sie