Koniec przerwy technicznej
Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski
Koniec przerwy technicznej
Konica C35 EFP
i
Start 66
i
Start 66
Koniec przerwy technicznej
Puste okna AT:
[aparaty.tradycyjne.net
Domena jest utrzymywana na serwerach nazwa.pl]
Zenobia C I (format 645)
HP5+ (expired 2006 @200)
ID-68 1+3 23'
[aparaty.tradycyjne.net
Domena jest utrzymywana na serwerach nazwa.pl]
Zenobia C I (format 645)
HP5+ (expired 2006 @200)
ID-68 1+3 23'
... porque las tribus condenadas a cien años de soledad ya no tienen una segunda oportunidad en la tierra.
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider <- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider <- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
Koniec przerwy technicznej
Portretowe wprawki, wczoraj obok procesji
Mamiya 645 + 80/2.8
RPX 100 (expired 2016 naświetlany nominalnie)
Rodinal 1+50 17' (o minutę wydłużony czas względem std.)
[prosto ze skanera]
i bliższy plan (technikalia jak wyżej):
Mamiya 645 + 80/2.8
RPX 100 (expired 2016 naświetlany nominalnie)
Rodinal 1+50 17' (o minutę wydłużony czas względem std.)
[prosto ze skanera]
i bliższy plan (technikalia jak wyżej):
... porque las tribus condenadas a cien años de soledad ya no tienen una segunda oportunidad en la tierra.
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider <- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider <- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
Koniec przerwy technicznej
A u mnie za to kolorowo
Niestety kolory słabe bo to najgorszy z Kodaków.
Nadaje się tylko chyba do dokumentacji.
Niestety kolory słabe bo to najgorszy z Kodaków.
Nadaje się tylko chyba do dokumentacji.
- Załączniki
Koniec przerwy technicznej
Z tego Kodaka da się wyciągnąć dużo więcej, oczywiście nie z Heliosem, obiektywy Minolta (te lepsze, np: 24-50/4, 35-70/3.5-4.5, 70-210/3.5-4.5) dobrze sobie z nim radzą, na Heliosie poprawisz barwy filtrem skylight, a bardziej polaryzacyjnym i warto go też zamknąć na 5,6-8.
Można i na komputerku, tu zwykła korekcja gamma i lekko kontrast do góry (30 sekund roboty):
... porque las tribus condenadas a cien años de soledad ya no tienen una segunda oportunidad en la tierra.
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider <- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider <- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
Koniec przerwy technicznej
Np rzeczywiście, sporo lepiej.
Tak czy inaczej, jak pokazuję zdjęcia zrobione tym zenitem i tym najtańszym kodakiem, a potem porównuję z Canonem cyfrowym EOS 50d z obiektywem stałką 50mm f 1,8 , to każdy mówi, że z zenita przyjemniej się ogląda.
Jest taki filmowy look, czego cyfra nie ma. Cyfra to jak patrzenie przez krystalicznie czystą szybę.
Tak czy inaczej, jak pokazuję zdjęcia zrobione tym zenitem i tym najtańszym kodakiem, a potem porównuję z Canonem cyfrowym EOS 50d z obiektywem stałką 50mm f 1,8 , to każdy mówi, że z zenita przyjemniej się ogląda.
Jest taki filmowy look, czego cyfra nie ma. Cyfra to jak patrzenie przez krystalicznie czystą szybę.
Koniec przerwy technicznej
Zuber jeden też za AT wypatruje zza płota:
Mamiya 645
Mamiya 105-210 C ULD 4.5
Kodak Tri-X 400 ID-68 1+3 22'
Mamiya 645
Mamiya 105-210 C ULD 4.5
Kodak Tri-X 400 ID-68 1+3 22'
... porque las tribus condenadas a cien años de soledad ya no tienen una segunda oportunidad en la tierra.
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider <- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider <- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
Koniec przerwy technicznej
Może tak, jak w tej starej oborze....:
technikalia jak wyżej, test długich czasów 8s f:11 bez uwzględniania efektu Szwarcenegera
... porque las tribus condenadas a cien años de soledad ya no tienen una segunda oportunidad en la tierra.
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider <- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider <- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
Koniec przerwy technicznej
Szklany Człowiek ("...i tak tu będę stał...") :
https://www.youtube.com/watch?v=I2cW1By8dw8
Minolta Hi-Matic AF2
Stary APX 400@320
(expired 01/2010)
Rodinal 1+25 11'
https://www.youtube.com/watch?v=I2cW1By8dw8
Minolta Hi-Matic AF2
Stary APX 400@320
(expired 01/2010)
Rodinal 1+25 11'
... porque las tribus condenadas a cien años de soledad ya no tienen una segunda oportunidad en la tierra.
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider <- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider <- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
Koniec przerwy technicznej
Szafarz w fotografii.
Od pewnego czasu staram się by nie robić zdjęcia jak nie znajdę człowieka, zwierzęcia.
Taki mały "incydent", a bardzo ożywia kadr.
Od pewnego czasu staram się by nie robić zdjęcia jak nie znajdę człowieka, zwierzęcia.
Taki mały "incydent", a bardzo ożywia kadr.
Koniec przerwy technicznej
Ja mam raczej odwrotnie, a "szklanego człowieka" zobaczyłem dopiero na skanie
... porque las tribus condenadas a cien años de soledad ya no tienen una segunda oportunidad en la tierra.
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider <- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider <- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est
Koniec przerwy technicznej
"Cítíte to? Cítíte to? Fenidon, synku. Nic jinýho na světě takhle nevoní. Zbožňuju vůni fenidonu po ránu."
Podplukovník William "Bill" Kilgore
zemsta toxycznego fotomutanta flickr
Podplukovník William "Bill" Kilgore
zemsta toxycznego fotomutanta flickr
Koniec przerwy technicznej
Pra pra pra dziadek dostawczego vana...
====================================================================
Mamiya i Pentaxy.
Nie każde zdjęcie jest fotografią, tak jak nie każdy facet z widłami jest Neptunem.
http://vitowerner.com
Mamiya i Pentaxy.
Nie każde zdjęcie jest fotografią, tak jak nie każdy facet z widłami jest Neptunem.
http://vitowerner.com