dobry lab do c-41 w Toruniu

Ciemnia fotograficzna - Wszystko o procesie wywoływania negatywów czarno-białych

Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski

Awatar użytkownika
alphamale
-#
Posty: 52
Rejestracja: 05 mar 2010, 22:40
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

dobry lab do c-41 w Toruniu

Post autor: alphamale »

Jak w temacie, szukam labu w Toruniu do którego spokojnie można oddać kolorowy film, nie mam doświadczenia w tym bo wołam sam w domu czarno-białe, kolor sporadycznie będe tworzył wiec szkoda kasy na chemię

Dzieki :*
skytruck
-#
Posty: 159
Rejestracja: 21 mar 2008, 19:48
Lokalizacja: Strzyżów n/Wisłokiem

Re: dobry lab do c-41 w Toruniu

Post autor: skytruck »

alphamale pisze:Jak w temacie, szukam labu w Toruniu do którego spokojnie można oddać kolorowy film, nie mam doświadczenia w tym bo wołam sam w domu czarno-białe, kolor sporadycznie będe tworzył wiec szkoda kasy na chemię

Dzieki :*
Może wzorem listy serwisów fotograficznych stworzymy bazę rzetelnych labów?
Pytania o dobre laby wracają na forum jak bumerang.
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2011, 19:01 przez skytruck, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
matti_1989
-#
Posty: 282
Rejestracja: 29 kwie 2008, 18:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: matti_1989 »

W toruniu już niema niestety dobrego labu. Ja wysyłam do pana z allegro 8zł za film - wywołuje w korexie w chemii tetenala wychodzi cudnie.
Soundman
-#
Posty: 99
Rejestracja: 29 sie 2011, 10:58
Lokalizacja: Żnin
Kontakt:

Post autor: Soundman »

matti_1989 pisze:W toruniu już niema niestety dobrego labu. Ja wysyłam do pana z allegro 8zł za film - wywołuje w korexie w chemii tetenala wychodzi cudnie.
Nie taniej wyjdzie samemu kupic chemie colorteca ??
Awatar użytkownika
J.A.
-#
Posty: 10068
Rejestracja: 11 maja 2011, 14:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: J.A. »

Soundman pisze: