Kodak

Czyli Korex po godzinach w ciemni ;)

Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski

Yoora
-#

Kodak

Post autor: Yoora »

Jak ktoś używa filmów Kodaka niech przeczyta"
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/ ... n=10199882
Nie znam się na tamtejszym prawie upadłościowym, więc nie chcę siać jakiejkolwiek paniki. Ale wiadomość jest smutna
Pozdrawiam

Jurek
Awatar użytkownika
nord
-#
Kontakt:

Re: Kodak

Post autor: nord »

Yoora pisze:Jak ktoś używa filmów Kodaka niech przeczyta"
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/ ... n=10199882
Nie znam się na tamtejszym prawie upadłościowym, więc nie chcę siać jakiejkolwiek paniki. Ale wiadomość jest smutna
już sie naczytałem :( i jakos oswoiłem z myślą, ze może braknąc Tmaxa i Trixa.
Awatar użytkownika
J.A.
-#

Post autor: J.A. »

Natura nie znosi próżni. Albo się Kodak podzieli, albo ktoś wykupi technologię. Ja jestem spokojny.
M7 + 4,5/50 + 4/80 + 4,5/150
"Mędrzec uczy się nawet od głupca, głupiec nie uczy się wcale"
Awatar użytkownika
nord
-#
Kontakt:

J.A. pisze:Natura nie znosi próżni. Albo się Kodak podzieli, albo ktoś wykupi technologię. Ja jestem spokojny.
nooo fakt, Agfa też nie umarła, szkoda tylko że z dawnej świetności tylko marka została.
Awatar użytkownika
rbit9n
-# jr admin
Kontakt:

Post autor: rbit9n »

hmmm... http://www.kodaktransforms.com/ tu nie piszą, że właśnie upadli.
"Cítíte to? Cítíte to? Fenidon, synku. Nic jinýho na světě takhle nevoní. Zbožňuju vůni fenidonu po ránu."
Podplukovník William "Bill" Kilgore

zemsta toxycznego fotomutanta flickr
Awatar użytkownika
J.A.
-#

nord pisze:
J.A. pisze:Natura nie znosi próżni. Albo się Kodak podzieli, albo ktoś wykupi technologię. Ja jestem spokojny.
nooo fakt, Agfa też nie umarła, szkoda tylko że z dawnej świetności tylko marka została.