J.A. pisze:Na marginesie taka dygresja.
Tak powinien być organizowany konkurs foto. Przeczytajcie p. 6 tyczący wykorzystania przez filrmę Tetenal nadesłanych zdjęć.
widzisz tu jakiś problem, lub coś czego nie praktykuje się gdzieś indziej? doczytaj do końca, bo na dole jest ważna kwestia.
6.
Poprzez udział w konkursie, uczestnik przyznaje firmie Tetenal oraz spółkom powiązanym z firmą Tetenal nieodwołalne oraz niewyłączne prawo użytkowania dostarczonych zdjęć dla celów PR na czas nieokreślony. Zgoda ta obejmuje prawo firmy Tetenal do publikowania, reprodukowania, pokazywania i dystrybuowania zdjęć w celach reklamowych i promocyjnych.
Będzie to stosowane wyłącznie w związku z konkursem, w którym uczestnik bierze udział oraz w późniejszej jakiejkolwiek komunikacji. Pozwolenie to obejmuje wykorzystanie przedstawionych zdjęć dla:
• celów prezentacji na wystawach
• publikacji internetowych oraz w sieciach społecznościowych
• włączenia do innych publikacji, w tym do druku raportów/publikacji firm i osób trzecich
Dla celów jakiegokolwiek dalszego wykorzystywania zdjęć w celach komercyjnych wymagana jest wyraźna zgoda uczestnika konkursu. We wszystkich tego typu przypadkach jest wymagane jednoznaczne potwierdzenie wyrażenia zgody przez autora zdjęcia.
w jaki inny sposób firma ma ogłosić zwycięzce konkursu? nie wyobrażam sobie aby pod informacją nie było zamieszczonych nagrodzonych zdjęć. tak czynią najwięksi czyli wpp i ng. zatem... ?
największą frajdę, zwycięzca (oprócz nagrody)ma z faktu, że jego zdjęcie może oglądnąć zazdrosny kolega

a gdzie lepiej to robić jak nie na oficjalnej stronie sponsora lub na np. portalach typu onet. do tego wszystkiego potrzebna jest zgoda autora.