Jest od dłuższego czasu taka aukcja na allegro z 10 pakiem rolek ORWOPAN 100/120
Nie wiadomo jak był przechowywany, nie wiadomo, co z tego wyjdzie i ja właśnie z pytaniem dotyczącym właśnie tego 'wyjścia', otóż:
Wyjdzie coś z tego filmu?
Jak to ewentualnie wywoływać, w czym moczyć i jak długo?
Nigdy nie używałem tak bardzo przeterminowanego materiału, nie mam doświadczenia...
Do moich gniotów pewnie wystarczy, tylko pytanie czy warto to kupić, czy lepiej zostawić w spokoju?
ORWOPAN 100/120 z 1995 roku...
Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski
- ModusOperandi
- -#
- Kontakt:
ORWOPAN 100/120 z 1995 roku...
Zasadniczo to ona słuszna jest... ta koncepcja...
jeśli cena nie przekroczy 7zł50gr za film, to powiedzmy że można kupić. ja przepuściłem przez aparaty kilkanaście NP20 i NP22 i powiem, że z jakością bywa różnie. są jakieś purchle, bąble, plamy i tym podobne.
wołałem we wszystkim co miałem, tj. rodinalu, atomalu, D-76 aka ID-11 i ultrafinie plus.
kilka przykładów tu:
http://www.flickr.com/photos/rbit9n/tags/orwonp22/
http://www.flickr.com/photos/rbit9n/tags/orwonp20/
pozdrawiam!
PS. plamki i kropki na tym zdjęciu: http://www.flickr.com/photos/rbit9n/5882340394/#/ to właśnie skaza materiału.
wołałem we wszystkim co miałem, tj. rodinalu, atomalu, D-76 aka ID-11 i ultrafinie plus.
kilka przykładów tu:
http://www.flickr.com/photos/rbit9n/tags/orwonp22/
http://www.flickr.com/photos/rbit9n/tags/orwonp20/
pozdrawiam!
PS. plamki i kropki na tym zdjęciu: http://www.flickr.com/photos/rbit9n/5882340394/#/ to właśnie skaza materiału.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2011, 12:05 przez rbit9n, łącznie zmieniany 1 raz.
"Cítíte to? Cítíte to? Fenidon, synku. Nic jinýho na světě takhle nevoní. Zbožňuju vůni fenidonu po ránu."
Podplukovník William "Bill" Kilgore
zemsta toxycznego fotomutanta flickr
Podplukovník William "Bill" Kilgore
zemsta toxycznego fotomutanta flickr
- technik219
- -#
Kupiłeś już, bo nie ma na aukcji.