Wyciąganie filmu z Lubitela.
Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski
-
- -#
Wyciąganie filmu z Lubitela.
Co zrobić po naświetleniu ostatniej klatki na kliszy? Jak z nim postępować do czasu wywołania/oddania do labu? Nie da się zwinąć filmu z powrotem na drugą szpulę, gdyż pokrętło kręci się tylko w jedną stronę, czyli film ma pozostać na drugiej szpuli? Pytanie mocno laickie, ale jestem nowicjuszką a tej informacji nie potrafię nigdzie znaleźć.
a po odnalezieniu oderwać banderolę i zwolnić komorę losującą.po to by po ciumaku łatwo było znaleźć.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez rbit9n, łącznie zmieniany 1 raz.
"Cítíte to? Cítíte to? Fenidon, synku. Nic jinýho na světě takhle nevoní. Zbožňuju vůni fenidonu po ránu."
Podplukovník William "Bill" Kilgore
zemsta toxycznego fotomutanta flickr
na początku też nie zaginałem. do momentu aż po ciemku nie poirytowałem się na fomę.
"Cítíte to? Cítíte to? Fenidon, synku. Nic jinýho na světě takhle nevoní. Zbožňuju vůni fenidonu po ránu."
Foma bywa wredna.. Raz byłem przekonany, że aparat mi nawalił.. Okazało się, że foma nie przerywała obwodu i body nie wiedziało, że film jest załadowany. Siwe włosy, bezsenność itd.. W akcie desperacji założyłem coś innego i jak ręką odjął, spróbowałem znowu fomę i zonk.
No, ale papierek rozcinam sobie przed zgaszeniem światła jak już cały zestaw młodego chemika leży na pralce gotowy do akcji
No, ale papierek rozcinam sobie przed zgaszeniem światła jak już cały zestaw młodego chemika leży na pralce gotowy do akcji

<Pozdrawiam>
M.
M.
tak, ale jak zaczniesz wołać więcej niż jeden film jednorazowo, nie będziesz mógł sobie pozwolić na taki luksus. podobnej sztuczki nie polecam też gdybyś zachciał wołać adoxy cms 50 i 100, zwłaszcza setka ma tak sprężyste podłoże, że się elegancko rozwija kiedy nie jest przytrzymywane.matth pisze:No, ale papierek rozcinam sobie przed zgaszeniem światła jak już cały zestaw młodego chemika leży na pralce gotowy do akcji