Wczoraj było ok, ale oprogramowanie Epsona (Epson V500) coś tam szwankowało więc odinstalowałem i ściągnąłem najnowszą wersję (nie wiem czy miałem najnowszą czy nie) i dziś próbuję rozwiązać problem magentowego cienkiego paska który pojawia mi się na podglądzie i na skanie. Odinstalowałem oprogramowanie - zainstalowałem ponownie.... wciąż mam ten sam problem.
Czarna białe negatywy skanuję na 48bit kolor, przy skanowaniu cz-b pasek dalej jest tylko bez koloru. Wszystko mam w oprogramowaniu powyłączane (ostrzenie, ICE itp)
Tu link z przykładowym zdjęciem. Linia ciągnie się wzdłuż kadru w pionie w lewej części skanu.
http://we.tl/Hys9KsFPi7
(link ważny do 12 stycznia)
Co może być przyczyną tego paska? Wydaje mi się że ja go jednak miałem przed "aktualizacją" oprogramowania.... sam już nie wiem :)
Skanowanie problem.
Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski