Uczcie się młodzi koledzy...

Czyli Korex po godzinach w ciemni ;)

Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski

Awatar użytkownika
slawoj
-#
Posty: 1313
Rejestracja: 30 wrz 2007, 18:53
Lokalizacja: Gdańsk

Uczcie się młodzi koledzy...

Post autor: slawoj »

Byłem pewnego razu na uroczystości wmurowania kamienia węgielnego pewnego obiektu sportowego. Razem z innymi gośćmi przyglądaliśmy się uroczystości, gdzie było też kilku fotoreporterów prasowych.
Wtem słyszę jak stojąca przede mną młoda mama, wskazując na gościa z dużym cyfrowym Canonem (który za każdym razem zerkał na wyświetlacz), mówi do swojego synka:

- "Widzisz, jak nie będziesz się uczył, to będziesz tak z aparatem ganiał"
qamil
-#
Posty: 4
Rejestracja: 29 gru 2010, 14:14
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: qamil »

hahahahahahahaha!! ;D tak się składa że jestem uczniem Technikum Fototechnicznego w Warszawie i próg punktowy do tej szkoły jest wyższy niż w niejednym liceum, więc pozdro dla pani xD
Ostatnio zmieniony 05 sty 2011, 22:53 przez qamil, łącznie zmieniany 1 raz.
Marek Marecki
-#
Posty: 81
Rejestracja: 22 paź 2010, 19:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Marek Marecki »

Ale hej, moment... To znaczy, że skoro studia idą mi kiepsko, a fotografia sprawia radochę to już jakaś ciężka patologia? Tym bardziej, że mi już nie da się powiedzieć "ucz się, bo wyrośniesz..." - już jestem wystarczająco wyrośnięty i dalej w górę nie dam rady choćbym bardzo chciał :( Czyżby nie pozostawało mi już nic, prócz strzelenia sobie w łeb? A co! Strzelę sobie! Aparatem ;p
Awatar użytkownika
janykiel
-#
Posty: 157
Rejestracja: 15 wrz 2009, 17:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: janykiel »

qamil pisze:hahahahahahahaha!! ;D tak się składa że jestem uczniem Technikum Fototechnicznego w Warszawie i próg do tej szkoły jest wyższy niż w niejednym liceum, więc pozdro dla pani xD
to może pogadajcie z dyrekcją, żeby próg zmniejszyła, bo to przecież potknąć się można, zęby wybić, obiektyw potłuc... :P