żółtodziób

Aparaty tradycyjne - Informacje i problemy z Waszym sprzętem. Bez względu na format - zapraszamy

Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski

erwinrommel44
-#
Posty: 19
Rejestracja: 01 lut 2014, 22:43
Lokalizacja: Polska

żółtodziób

Post autor: erwinrommel44 »

witam serdecznie.jestem totalnie zielony jesli chodzi o fotografie i nie jestem PRO ani troche wtej dziedzinie.jedynie jakie zdjecia robilem do tej pory to telefonem XD ale jestem rowniez i kolekcjonerem staroci i dzisiaj w moje rece wpadl aparat niemiecki od F.Deckle-Munchen COMPUR-RAPID z roku 1935 albo 1937 i pytanie moje brzmi.jaka klisze do niego trzeba i czy cos panowie mogliby na temat tego aparatu,czy jest cos wart i ogolnie o nim bo kompletnie sie nie znam.z gory dziekuje :)
Ostatnio zmieniony 02 lut 2014, 09:43 przez erwinrommel44, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
nord
-#
Posty: 1587
Rejestracja: 04 mar 2009, 21:24
Lokalizacja: faceci są z marsa
Kontakt:

Post autor: nord »

z pewnością aparat jest banalnie prosty w obsłudze. inna sprawa czy wszystkie jego mechanizmy są sprawne, głownie migawka, oraz czy miech jest szczelny. jeżeli chodzi ci o wycenę tego aparatu, to raczej źle trafiłeś. spróbuj na alledroo, wystaw go od złotówki, rynek zdecyduje ile aparat jest wart.
junkers_ju-87
-#
Posty: 534
Rejestracja: 25 lut 2010, 21:41
Lokalizacja: Świnoujście

Re: żółtodziub

Post autor: junkers_ju-87 »

erwinrommel44 pisze:witam serdecznie.jestem totalnie zielony jesli chodzi o fotografie i nie jestem PRO ani troche wtej dziedzinie.jedynie jakie zdjecia robilem do tej pory to telefonem XD ale jestem rowniez i kolekcjonerem staroci i dzisiaj w moje rece wpadl aparat niemiecki od F.Deckle-Munchen COMPUR-RAPID z roku 1935 albo 1937 i pytanie moje brzmi.jaka klisze do niego trzeba i czy cos panowie mogliby na temat tego aparatu,czy jest cos wart i ogolnie o nim bo kompletnie sie nie znam.z gory dziekuje :)
Może trochę więcej info z obiektywu .