co właśnie wywołałeś?
Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski
co właśnie wywołałeś?
77-78/24
Foma 100
Diafine
22C, 4+4 min., 10/60x3
Foma 100
Diafine
22C, 4+4 min., 10/60x3
co właśnie wywołałeś?
#106
Minolta Dynax 800si, Minolta AF 28/2.8
Ferrania P30 80ASA testowo na 32, 50 i 80ASA (135)
Typ Diafine, (25°C), 5'+5', 10/60x3
Minolta Dynax 800si, Minolta AF 28/2.8
Ferrania P30 80ASA testowo na 32, 50 i 80ASA (135)
Typ Diafine, (25°C), 5'+5', 10/60x3
_________________
Łatwe nie cieszy
Łatwe nie cieszy
co właśnie wywołałeś?
79-80/24
Foma 100
Diafine
22C, 4+4 min., 10/60x3
Foma 100
Diafine
22C, 4+4 min., 10/60x3
co właśnie wywołałeś?
#107
Minolta Dynax 800si, Minolta AF 28/2.8, Minolta AF 1.7/50, Minolta AF 100-300/4.5-5.6 APO
Ferrania P30 80@50ASA (135)
POTA (19°C, 15', 10/60x3)
Minolta Dynax 800si, Minolta AF 28/2.8, Minolta AF 1.7/50, Minolta AF 100-300/4.5-5.6 APO
Ferrania P30 80@50ASA (135)
POTA (19°C, 15', 10/60x3)
_________________
Łatwe nie cieszy
Łatwe nie cieszy
co właśnie wywołałeś?
81-83/24
Foma 100
Diafine
22C, 4+4 min., 10/60x3
Foma 100
Diafine
22C, 4+4 min., 10/60x3
co właśnie wywołałeś?
84/24
Acros I
Rodinal 1+100 wg. W. Tuszko
20C, 22 min., 30/60x3
Acros I
Rodinal 1+100 wg. W. Tuszko
20C, 22 min., 30/60x3
co właśnie wywołałeś?
Ilford FP 4 plus w FX-55 ale w wariancie dwukąpielowym. Kąpiel B stanowił 1% rozwór metaboranu sodu.
Pierwszy raz obrabiałem film w wywoływaczu dwukąpielowym i Jestem pod wrażeniem.
Pierwszy raz obrabiałem film w wywoływaczu dwukąpielowym i Jestem pod wrażeniem.
_________________________________________________________________________________
Warto mieć małego bzika i go pielęgnować - żeby dużego nie dostać.
Warto mieć małego bzika i go pielęgnować - żeby dużego nie dostać.
co właśnie wywołałeś?
Tak.
Najbardziej jestem zadowolony ze zdjęć portretowych - ich naturalny, analogowy charakter jest widoczna nawet dla laika. Ale tych zdjęć nie będę publikował.To czekamy na jakieś obrazki
Na kadrach bardziej krajobrazowych analogowy charakter nie jest już tak wyraźny, ale jest dobrze:
_________________________________________________________________________________
Warto mieć małego bzika i go pielęgnować - żeby dużego nie dostać.
Warto mieć małego bzika i go pielęgnować - żeby dużego nie dostać.
co właśnie wywołałeś?
Z_photo Faktycznie, nie ma się do czego przyczepić. Chociaż ten analogowy charakter nie jest akturat na tych przykładach widoczny. Ale na monitorze to ciężka sprawa..
co właśnie wywołałeś?
Analogowość rzeczywiście najbardziej "wystaje" z portretu. Tak jak mówiłem wczoraj Z_photo, trza szukać dutków na FP4, kolejny wywoływacz i... modelki
_________________
Łatwe nie cieszy
Łatwe nie cieszy
co właśnie wywołałeś?
FX-55 już w podstawowej konfiguracji pracuje świetnie ale w wariancie dwukąpielowym jeszcze lepiej:
- działa bardzo wyrównawczo - zdjęcia wykonane w odmiennych warunkach (ostre światło słoneczne vs całkowite zachmurzenie) na negatywie charakteryzują się zbliżoną kontrastowością - większość kadrów (jeśli nie wszystkie) będzie można skopiować na papierze o tej samej kontrastowości,
- łączy to, co z reguły jest sprzeczne, tj. bardzo drobne ziarno z bardzo ładną, jednorodną jego strukturą i nie degraduje ostrości.
_________________________________________________________________________________
Warto mieć małego bzika i go pielęgnować - żeby dużego nie dostać.
Warto mieć małego bzika i go pielęgnować - żeby dużego nie dostać.
co właśnie wywołałeś?
85/24
Foma 100
Diafine
22C, 4+4 min., 10/60x3
Foma 100
Diafine
22C, 4+4 min., 10/60x3