fomadon lqr i całkowicie czysty negatyw

Ciemnia fotograficzna - Wszystko o procesie wywoływania negatywów czarno-białych

Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski

konradlbn
-#
Posty: 6
Rejestracja: 25 kwie 2022, 07:00
Lokalizacja: lublin

fomadon lqr i całkowicie czysty negatyw

Post autor: konradlbn »

Dzień dobry to mój pierwszy post tak że witam wszystkich
więc jestem kompletnym amatorem ale udało mi się już wywołać kilka negatywów i zrobić kilka odbitek rewelacji nie ma ale powoli
znajduje błędy poprawiam uczę się

dzisiaj spróbowałem wywołać Foma Fomapan 200/24 7 minut w 20 stopniach wywoływacz to fomadon lqr utrwalacz fomafix 3 minuty 20 stopni i niestety negatyw wyszedł całkowicie czysty tak jak by została sama folia chemia była nowa ostatnim razem używałem
Foma Fomadon PW 37 i fomafix również dla negatywu fomapan 200 i było wszystko dobrze może ktoś mi coś doradzić
dodam że aparat jest na pewno sprawny zrobiłem nim już kilka rolek z mniej lub bardziej zadowalającym efektem ale po wywołaniu zawsze coś było widać
Awatar użytkownika
technik219
-#
Posty: 3353
Rejestracja: 13 lut 2011, 20:15
Lokalizacja: ze wsi

fomadon lqr i całkowicie czysty negatyw

Post autor: technik219 »

Czy języczek, który zaczepia się do szpulki odbiorczej też wyszedł przezroczysty?
Lux mea lex
Z_photo
-#
Posty: 987
Rejestracja: 14 gru 2018, 01:46
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

fomadon lqr i całkowicie czysty negatyw

Post autor: Z_photo »

Czy widać oznaczenia (napisy) na krawędzi filmu?
_________________________________________________________________________________
Warto mieć małego bzika i go pielęgnować - żeby dużego nie dostać.
konradlbn
-#
Posty: 6
Rejestracja: 25 kwie 2022, 07:00
Lokalizacja: lublin

fomadon lqr i całkowicie czysty negatyw

Post autor: konradlbn »

cały film jest przezroczysty i napisów nie ma ponieważ film cięty z rolki zakupiony na allegro
Awatar użytkownika
J.A.
-#
Posty: 10034
Rejestracja: 11 maja 2011, 14:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała