info o studiach.'

Czyli Korex po godzinach w ciemni ;)

Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski

covalska
-#
Posty: 6
Rejestracja: 16 lip 2008, 13:48
Lokalizacja: trn.

info o studiach.'

Post autor: covalska »

witam wszystkich :)

chciałam zasięgnąc Waszych opinii na temat studiów fotograficznych.? gdzie? co? jak?
interesuje mnie fotografia. jak narazie jestem kompletnym amatorem, jednak od sierpnia zaczynam kurs foto, tak żeby miec jakiekolwiek pojęcie o tym co mi się podoba.
od zawsze robilam zdj. zwykłymi aparatami cyfrowymi, aktualnie idzie już mój sprzęt (nikon d80) :)

w przyszłości chciałabym pracowac w jakiejś agencji reklamowej, coś z tym związanym. reklama, media, pr etc.

i tu pytanie czy lepiej iśc na studia zwiazane z fotografią czy wybrac inne?
tak czy siak do tego co chce w życiu robic studia są podyplomowe, więc sama juz sie gubie czy lepiej pocwiczyc foto i w tym kierunku sie ksztalcic a pozniej doksztalcac pod reklame czy wybrac jednak cos innego, foto zostawic jako hobby(na ktore pewnie z wiekiem bede miala mniej czasu) i nastepnie doksztalcac sie pod ta reklame czy pr.

a i na maturze mam zamiar zdawac polski(podstawowy), ang (rozszerzony) i wos (i tu sie okaze czy bedzie to podstawowy czy roz. wartoloby jednak to drugie)

prosze o rady i opinie, bo ja mam straszny mętlik w głowie.
Awatar użytkownika
Maciej
-#
Posty: 182
Rejestracja: 06 maja 2007, 23:37
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Maciej »

"Mów mądrze do głupca, a nazwie cię idiotą."
Gadu-Gadu: 6128949
covalska
-#
Posty: 6
Rejestracja: 16 lip 2008, 13:48
Lokalizacja: trn.

Post autor: covalska »

o dziękuję. ;)

tylko jeden wątek z tych podanych przez Ciebie czytałam i dlatego pytałam się tutaj ale teraz widzę, że w pozostałych linkach jest to co szukam :)
znalazła raz pewna pani aparat.'
Awatar użytkownika
Maciej
-#
Posty: 182
Rejestracja: 06 maja 2007, 23:37
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Maciej »

Skrócę Ci trochę drogę, bo do tego dochodzi większość tych mądrzejszych.