Prostowanie wywołanych zdjęć na papierze RC

Ciemnia fotograficzna - Wszystko o własnoręcznych doświadczeniach z wykonywaniem powiększeń

Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski

lodowy
-#
Posty: 66
Rejestracja: 28 lis 2020, 18:48

Prostowanie wywołanych zdjęć na papierze RC

Post autor: lodowy »

Witam,
Jestem początkujący i mam pytanie odnośnie wyprostowania odbitek materiał: foma speed variant RC 13x18. Przejrzałem wątki i nie znalazłem odpowiedzi. Plastik po wysuszeniu na kaflach jest jak kołyska, nie wiem gdzie popełniam błąd i jak mogę ewentualnie wyprostować odbitki.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Awatar użytkownika
J.A.
-#
Posty: 10034
Rejestracja: 11 maja 2011, 14:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Prostowanie wywołanych zdjęć na papierze RC

Post autor: J.A. »

Przycisnąć encyklopedią.
M7 + 4,5/50 + 4/80 + 4,5/150
"Mędrzec uczy się nawet od głupca, głupiec nie uczy się wcale"
Awatar użytkownika
Imperitus
-#
Posty: 2088
Rejestracja: 01 sie 2018, 23:11
Lokalizacja: Toruń

Prostowanie wywołanych zdjęć na papierze RC

Post autor: Imperitus »

Namocz jeszcze raz i wysusz pionowo a nie na płasko, a jak to nic nie pomoże to tak jak pisał J.A.
"Ludzie, którzy nie potrzebują innych ludzi, potrzebują innych ludzi, by im okazywać, że są ludźmi, którzy nie potrzebują innych ludzi."
Terry Pratchett – Maskarada
lodowy
-#
Posty: 66
Rejestracja: 28 lis 2020, 18:48

Prostowanie wywołanych zdjęć na papierze RC

Post autor: lodowy »

J.A. pisze: 28 lis 2020, 21:39 Przycisnąć encyklopedią.
Dzięki za merytoryczną odpowiedź. W takim razie przycisnę Biblią, wiara czyni cuda 🙂.
lodowy
-#
Posty: 66
Rejestracja: 28 lis 2020, 18:48

Prostowanie wywołanych zdjęć na papierze RC

Post autor: lodowy »

Imperitus pisze: 28 lis 2020, 23:00 Namocz jeszcze raz i wysusz pionowo a nie na płasko, a jak to nic nie pomoże to tak jak pisał J.