Polaroid - prezent

Wszystko o aparatach, akcesoriach, sprzęcie ciemniowym.

Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski

hubert0111
-#
Posty: 1
Rejestracja: 10 lut 2014, 11:06
Lokalizacja: Polska

Polaroid - prezent

Post autor: hubert0111 »

Witam. Jestem nowy, dołączyłem do forum aby zaczerpnąć opinii osób które mają pojęcie o danym temacie, mianowicie. Na prezent dla mojej dziewczyny planuję kupić jej aparat Polaroid. W temacie aparatów jestem całkowicie zielony, zaś ona wręcz przeciwnie. Najbardziej dostępnym modelem jest Polaroid 600 oraz Polaroid 635,
znaleźć można także Polaroid 1000. I tu mam problem. Czy ktoś może mi polecić któryś z tych trzech ? Nie mam pojęcia które są lepsze. Wyglądem najbardziej przekonuje ten ostatni, zaś klasyką 635. 600 najgorszy też nie jest. Dziękuję za pomoc :)
Załączniki
635 — kopia.jpg
635 — kopia.jpg (14.59 KiB) Przejrzano 2576 razy
600.jpg
1000.jpg
1000.jpg (12.92 KiB) Przejrzano 2576 razy
Coolman
-#
Posty: 7
Rejestracja: 10 lut 2014, 21:05
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Coolman »

Ja niestety na polaroidach się nie znam, ale zawsze chcialem taki mieć, gdzie go można nabyć?
sweetek
-#
Posty: 481
Rejestracja: 08 kwie 2011, 20:45
Lokalizacja: lublin

Post autor: sweetek »

no nie wiem czy to będzie najlepszy prezent... ceny wkładów powalają, to jedna z najdroższych fotografii teraz..
Awatar użytkownika
enthropia
-#
Posty: 247
Rejestracja: 24 cze 2009, 11:26
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: enthropia »

hubert0111, przejrzyj sobie ten temat, jest tam trochę o wkładach i dostępności.

Oryginalnych wkładów Polaroida nie kupisz.
Wkłady Projektu Impossible są bardzo drogie.

Ja wiem, że to nie to samo co klasyczny, oryginalny polaroid, ale może lepiej zakupić Fuji Instax 200 lub najnowszy 210? Wkłady Fuji (Instax wide) nieco tańsze będą.
Pozdrawiam, Bartek.
Gość

Post autor: Gość »