Korex zmienił hosting a co za tym idzie musieliśmy wprowadzić kilka istotnych zmian w działaniu. Niestety okazało się iż na nowym serwerze nie będziemy w stanie zastosować identycznego kodowania haseł - a co za tym idzie mogą w wielu przypadkach być problemy z zalogowaniem.
Najprostszym rozwiązaniem jest przywrócenie i zmiana hasła
bakulik pisze: ↑19 gru 2020, 22:58
Niestety, do mnie mail nie ma dociera…
Mnie też na mobilnym systemie nie chodził, ale na Windzie przylazl.
I w ogóle na Win7 nie było takiej potrzeby bo wszystko działało, ale potrzebowałem do BBten.
jac123 pisze: ↑20 gru 2020, 14:10
Hm, to jakim cudem piszesz posty, bez logowania się?
To proste: pisze na urządzeniu na którym ma dostęp,
nie może pisać z preferowanego urządzenia z którego nie ma dostępu.
Czytaj powyżej (jak i w głównym wątku tego tyczącym) to zrozumiesz
jac123 pisze: ↑20 gru 2020, 14:10
Hm, to jakim cudem piszesz posty, bez logowania się?
To proste: pisze na urządzeniu na którym ma dostęp,
nie może pisać z preferowanego urządzenia z którego nie ma dostępu.
Czytaj powyżej (jak i w głównym wątku tego tyczącym) to zrozumiesz
A, czyli ma częściowo problem.
Rozwiązanie: zmienić sprzęt na działający.
jac123 pisze: ↑20 gru 2020, 14:10
Hm, to jakim cudem piszesz posty, bez logowania się?
To proste: pisze na urządzeniu na którym ma dostęp,
nie może pisać z preferowanego urządzenia z którego nie ma dostępu.
Czytaj powyżej (jak i w głównym wątku tego tyczącym) to zrozumiesz
A, czyli ma częściowo problem.
Rozwiązanie: zmienić sprzęt na działający.
To nie do końca tak i nie ma potrzeby zmieniania sprzętu, rozwiązanie już istnieje a nawet dwa o czym można i tu przeczytac.
Sytuacja jest o tyle dziwna i/lub ciekawa, że wylogowało mnie na domowym komputerze (Win10/FF), a na „pracowym” komputerze (Win10/FF) i na telefonie (Android/FOSS Browser) – nie. Na komputerze domowym nie mogę się zalogować, a na pozostałych nie mogę zmienić hasła, bo dostaję komunikat, że obecne jest błędne. Nie dochodzą do mnie również maile z linkiem resetującym, adres e-mail na pewno podaję poprawny. Napisałem już PW do Amina, powinno udać się zmienić hasło „od środka”.
bakulik pisze: ↑20 gru 2020, 14:46
Sytuacja jest o tyle dziwna i/lub ciekawa, że wylogowało mnie na domowym komputerze (Win10/FF), a na „pracowym” komputerze (Win10/FF) i na telefonie (Android/FOSS Browser) – nie.
To może zależeć od aktualizacji przeglądarki. Jeśli nagłówek User-Agent zmieni się mocno (lub w ogóle), serwer już nie rozpoznaje urządzenia.