Ostatnia sesja:
Ilford HP5 Plus @ 500 wywołany rotacyjnie w D76-H 1:1 14 min przy 20°,
papier Fomabrom 111 wywołany w Ilford MG,
głowica Durst CLS 501,
Dwie wersje różniące się kontrastem:
I góra G2,5 18s,
II dól G2 16s.
Skłaniam się do wersji II. I jest według mnie za ciężka w odbiorze.
Do poprawy dmuchawiec. Chcę go trochę dopalić, aby wydobyć szczegóły.
Zachęcam wszystkich do dzielenia się swoimi powiększeniami. Przecież fotografia analogowa nie kończy się na wywołaniu negatywu Czekam również na uwagi i komentarze.
moje ostatnie ściemnianie
Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski
moje ostatnie ściemnianie
Miałem pokazać w innym wątku, ale skoro ten już jest rozpoczęty, to mój dzisiejszy urobek.
Vision 500T naświetlany na 1000. Wywołany w Tetenal C41. Odbitki Fuji DPII. Chemia RA4 Fuji.
Vision 500T naświetlany na 1000. Wywołany w Tetenal C41. Odbitki Fuji DPII. Chemia RA4 Fuji.
moje ostatnie ściemnianie
Super. Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem spróbowania sił w kolorze. W jakiej temperaturze wywołujesz papier?
-
- -#
- Posty: 145
- Rejestracja: 25 kwie 2020, 19:51
- Lokalizacja: Będzin
moje ostatnie ściemnianie
-> darekdp1 Fiu, fiu. Brawo! Jaki format powiększeń?
Bronica GS-1
Mamiya Super 23
Mamiya Super 23
moje ostatnie ściemnianie
Papier wywołuje w kuwecie, w temperaturze pokojowej, czyli ok.20 stopni. Nie mierzę temperatury podczas wywoływania. Czas CD i Blix-a po 2 minuty.
Format 30x40 cm. Papier cięty z rolki 30,5 x 108 metrów.
-
- -#
- Posty: 145
- Rejestracja: 25 kwie 2020, 19:51
- Lokalizacja: Będzin
moje ostatnie ściemnianie
Ja cię kręcę - dla mnie rewelacja! Jeszcze na tak dużym formacie. Kongratulejszons :)
Bronica GS-1
Mamiya Super 23
Mamiya Super 23