Krokus 4 color N / Opemus 6 - co warto kupić?

Powiększalniki, zegary, kuwety, oświetlenie w Waszej ciemni

Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski

gadajacaglowa
-#
Posty: 7
Rejestracja: 31 lip 2009, 14:17
Lokalizacja: Zielona Góra

Krokus 4 color N / Opemus 6 - co warto kupić?

Post autor: gadajacaglowa »

Witam.
Od dawna przymierzam się do kupna własnej ciemni. Ostatnio znalazłam aukcję, która mnie zainteresowała: krokus 4 color n

Mam pytanie: czy warto? Można licytować od 50 zł, to bardzo tanio, a przecież w "zestawie" jest też głowica, co prawda bez transformatora, lampa, 2 obiektywy i inne akcesoria.
A może lepiej zainwestować raz a dobrze w Opemusa 6, mimo że sam powiększalnik kosztuje mniej więcej tyle ile chciałam wydać na całą ciemnię.


Jestem amatorem, ale miałam już styczność z ciemnią - podczas roku szkolnego chodziłam raz w tygodniu na 2 godziny do ciemni w domu kultury. Mimo to, 2 godziny to dla mnie za mało, teraz w wakacje ciemnia jest zamknięta, dlatego chcę mieć swoją na wyłączność :)

Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony 01 sie 2009, 16:59 przez gadajacaglowa, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Jerzy
-# jr admin
Posty: 1353
Rejestracja: 26 lut 2007, 20:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Jerzy »

Jeśli miałeś już kontakt z ciemnią i wiesz, że to rzeczywiście to czego chcesz i ile to trwa, to ja bym kupił Opemusa. Tu niby jest cały zestaw, ale to zestaw małych tortur :)

Pozdrawiam!
I'm Winston Wolf. I solve problems.

http://foto.ujerzego.pl
sad17
-#
Posty: 46
Rejestracja: 13 mar 2008, 19:38
Lokalizacja: Osiek k/Oświęcimia

Post autor: sad17 »

RAczej nie zestaw małych tortur tylko nie wykorzystałby i tak w pełni możliwosci Krokus 4 Color N.
ja i tak muszę zmienic powiększalnik bo krokus 4 Colro N jest za wysoki do mojej ciemni :/
gadajacaglowa
-#
Posty: 7
Rejestracja: 31 lip 2009, 14:17
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: gadajacaglowa »

Dziękuję bardzo za odpowiedzi.