jaki aparat w przystepnej cenie
Moderatorzy: rbit9n, zladygin, Michał Kowalski, Jerzy
jaki aparat w przystepnej cenie
Witam
Zona wpadla na pomysł ze zalozy blog kulinarny i tu mam problem jaki aparat kupic zeby fotki tortow itp byly ok. Zaznaczam ze jestem w tym temacie laikiem. Dzieki za info.
Zona wpadla na pomysł ze zalozy blog kulinarny i tu mam problem jaki aparat kupic zeby fotki tortow itp byly ok. Zaznaczam ze jestem w tym temacie laikiem. Dzieki za info.
Re: jaki aparat w przystepnej cenie
Markos pisze:Witam
pomyliłeś fora compadre. tutaj siedzą stare zgredy od fotografii analogowej. cyfrówki trzy portale na prawo

nie do końca się z Kolegą zgodzę. uważam bowiem, że fotografię produktową lepiej jednak wykonywać na slajdach. osobiście poleciłbym kodaka E100VS, albo E100GX.graphia pisze:Ważniejsze szą jednak negatywy na jakich chcesz naświetlać te torty na blog :)
"Cítíte to? Cítíte to? Fenidon, synku. Nic jinýho na světě takhle nevoní. Zbožňuju vůni fenidonu po ránu."
Podplukovník William "Bill" Kilgore
zemsta toxycznego fotomutanta flickr
niestety, już go nie produkują, a powinni. za niego dałbym te 50zł, w przeciwieństwie do provii.cbk pisze:100VS w pyte slajd, ale nieproduokwany już chyba.
przysiągłbym, że zawsze go naświetlałem na 100ASA/21°DIN i zawsze wyglądał jak należy.cbk pisze:ale jak znajdziesz to pamiętaj, że on nie ma ISO100
"Cítíte to? Cítíte to? Fenidon, synku. Nic jinýho na světě takhle nevoní. Zbožňuju vůni fenidonu po ránu."
https://czarnobialykwadrat.wordpress.co ... ome-100vs/rbit9n pisze: przysiągłbym, że zawsze go naświetlałem na 100ASA/21°DIN i zawsze wyglądał jak należy.
mi wyszło 160
God Is A Girl
cbk pisze:mi wyszło 160
Tymi dwoma stwierdzeniami,cbk pisze:to pamiętaj, że on nie ma ISO100
a) podważasz wiedzę i umiejętności ludzi którzy ten slajd zaprojektowali i zrobili.
b) twierdzisz, że lepiej od nich potrafisz wyznaczyć czułość materiału.
Wybacz, ale jesteś w głębokim błędzie.
M7 + 4,5/50 + 4/80 + 4,5/150