info o studiach.'
Moderatorzy: rbit9n, zladygin, Michał Kowalski, Jerzy
info o studiach.'
witam wszystkich :)
chciałam zasięgnąc Waszych opinii na temat studiów fotograficznych.? gdzie? co? jak?
interesuje mnie fotografia. jak narazie jestem kompletnym amatorem, jednak od sierpnia zaczynam kurs foto, tak żeby miec jakiekolwiek pojęcie o tym co mi się podoba.
od zawsze robilam zdj. zwykłymi aparatami cyfrowymi, aktualnie idzie już mój sprzęt (nikon d80) :)
w przyszłości chciałabym pracowac w jakiejś agencji reklamowej, coś z tym związanym. reklama, media, pr etc.
i tu pytanie czy lepiej iśc na studia zwiazane z fotografią czy wybrac inne?
tak czy siak do tego co chce w życiu robic studia są podyplomowe, więc sama juz sie gubie czy lepiej pocwiczyc foto i w tym kierunku sie ksztalcic a pozniej doksztalcac pod reklame czy wybrac jednak cos innego, foto zostawic jako hobby(na ktore pewnie z wiekiem bede miala mniej czasu) i nastepnie doksztalcac sie pod ta reklame czy pr.
a i na maturze mam zamiar zdawac polski(podstawowy), ang (rozszerzony) i wos (i tu sie okaze czy bedzie to podstawowy czy roz. wartoloby jednak to drugie)
prosze o rady i opinie, bo ja mam straszny mętlik w głowie.
chciałam zasięgnąc Waszych opinii na temat studiów fotograficznych.? gdzie? co? jak?
interesuje mnie fotografia. jak narazie jestem kompletnym amatorem, jednak od sierpnia zaczynam kurs foto, tak żeby miec jakiekolwiek pojęcie o tym co mi się podoba.
od zawsze robilam zdj. zwykłymi aparatami cyfrowymi, aktualnie idzie już mój sprzęt (nikon d80) :)
w przyszłości chciałabym pracowac w jakiejś agencji reklamowej, coś z tym związanym. reklama, media, pr etc.
i tu pytanie czy lepiej iśc na studia zwiazane z fotografią czy wybrac inne?