Dobór głowicy - zdjęcia 90 stopni

Statywy, światłomierze, skanery.. i wszystko czego jeszcze możemy używac

Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski

Hektnel
-#
Posty: 1
Rejestracja: 26 mar 2021, 17:22

Dobór głowicy - zdjęcia 90 stopni

Post autor: Hektnel »

witajcie, poszukuje głowcy, która umożliwi mi robienie zdjęć produktowych pod kątem 90*. Skłaniam się ku głowicy kulowej, zależy mi na możliwość wypoziomowania aparatu aby jak najlepiej ustawić kąt, natomiast obawiam się czy nie będzie "opadał" po jakimś czasie. Ma ona być zamontowana na specjalnym stelażu.

Od razu dodam, że jestem kompletnym laikiem w tych sprawach i nigdy żadnej głowicy nawet w ręku nie trzymałem, natomiast dostałem takie zadanie w pracy. W związku z tym, że nie będzie ona używana do zdjęć panoramicznych itp nie przekreślam innych rozwiązań, więc jak ktoś ma sugestię chętnie je przyjmę.

Oglądając przykładowe rozwiązania w necie widzę, ceny mogą być zaporowe, stąd raczej biorę pod uwagę tańsze pozycje.

Pozdr
Awatar użytkownika
mrek
-#
Posty: 2337
Rejestracja: 07 mar 2007, 03:17
Lokalizacja: Kraków

Dobór głowicy - zdjęcia 90 stopni

Post autor: mrek »

Daleko masz do jakiegoś sklepu foto? Weź aparat, przykręć do głowicy i oceń czy opada.
Niestety, nie wszystko da się zrobić w necie.
od 24x36 po 18x24 + szkiełko i oko
PPaweł
-#
Posty: 1342
Rejestracja: 16 sty 2021, 19:53
Lokalizacja: Stolica Śląska

Dobór głowicy - zdjęcia 90 stopni

Post autor: PPaweł »

Teraz to może być słabo. Nie wiem, czy się uchowały jakieś sklepy fotograficzne poza galeriami handlowymi.
Awatar użytkownika
mrek
-#
Posty: 2337
Rejestracja: 07 mar 2007, 03:17
Lokalizacja: Kraków

Dobór głowicy - zdjęcia 90 stopni

Post autor: mrek »

U mnie są dwa. Statywy i pewnie jakieś głowice są chyba w każdej większej galerii handlowej.
od 24x36 po 18x24 + szkiełko i oko
Nomad
-#
Posty: 1069
Rejestracja: 14 sie 2015, 22:28
Lokalizacja: Kraków

Dobór głowicy - zdjęcia 90 stopni

Post autor: Nomad »