Witam serdecznie!
Na początku zaznaczę, że jestem nowy w temacie fotografowania, jednak zainteresowałem się analogami i postanowiłem spróbować z Zenitem 11. Pierwsze zdjęcia zrobiłem podczas wyjazdu w góry i po wywołaniu, okazało się że na połowie z nich widoczne są takie białe duze przebłyski jak na zdjęciu zamieszczonym w zalączniku. Ponadto niektóre skany zawierają połączone 2 zdjęcia (również w załączniku) i nie wiem czy to wina fotografa u którego zostawiłem film, czy może mojego sprzętu. Będę wdzięczny za wszelkie komentarze i pomoc. Pozdrawiam.
Biały obszar na zdjęciu analogowym
Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski
To zdanie było prawdziwe 5 lat temu.
Sorry, ale jeśli ktoś płaci więcej niż 30zł za zenita z heliosem 58/2, to sam jest sobie winien 
Z innej śmiesznej beczki, to podczas moich poprzednich wakacji nocowaliśmy we Wrocławiu w mieszkaniu z airbnb. Jako dekoracja stał tam zenit 12xp z tymże obiektywem wielu zalet. Wrzuciłem do niego rolkę przeterminowanego TMX400, którą wziąłem "na zapas i wszelki wypadek" i przestrzeliłem od tak sobie całą w 20 minut. Nie wiem czego się spodziewałem. Efekt był dokładnie taki, jakiego można było oczekiwać

Z innej śmiesznej beczki, to podczas moich poprzednich wakacji nocowaliśmy we Wrocławiu w mieszkaniu z airbnb. Jako dekoracja stał tam zenit 12xp z tymże obiektywem wielu zalet. Wrzuciłem do niego rolkę przeterminowanego TMX400, którą wziąłem "na zapas i wszelki wypadek" i przestrzeliłem od tak sobie całą w 20 minut. Nie wiem czego się spodziewałem. Efekt był dokładnie taki, jakiego można było oczekiwać

Średnia cena Heliosa w stanie mint na rynku to 100zł, body (E; ET; 11; 12XP) jest bezwartościowe, się znaczy się niesprzedawalne.
Ja myślałem że chodzi w drugą stronę, że materiały podrożały

... porque las tribus condenadas a cien años de soledad ya no tienen una segunda oportunidad en la tierra.
galería -> https://www.flickr.com/photos/4rider <- fsociety -> yelp 2000 -> ∞ homo homini lupus est