8 mm, super 8, 16, 35mm, Pomoc Magisterka !

Fotografia alternatywna - Czyli coś innego niż wszyscy ;)

Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski

barszczz
-#
Posty: 4
Rejestracja: 14 sie 2013, 14:17
Lokalizacja: Polska

8 mm, super 8, 16, 35mm, Pomoc Magisterka !

Post autor: barszczz »

Witam wszystkich forumowiczów !
Cieszę się bardzo, że udało mi się znaleźć forum poświęcone fotografii alternatywnej, liczę na waszą pomoc i z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

Wysyłałem już kilka wiadomości do prywatnych firm i osób znalezionych poprzez internet, lecz do tej pory nie otrzymałem pozytywnej odpowiedzi.

Cała historia w skrócie: jestem studentem pracującym nad optymalizacją światła użytego m.in. do kontroli jakości. Aktualnie poszukuję ciekawego tematu dla mojej pracy magisterskiej. Zaproponowałem ostatnio mojemu promotorowi temat związany z cyfryzacją klisz i optymalizacją użytego światła. Temat wydał mu się dość ciekawy, a dla łatwiejszej wizualizacji całego tematu proszę spojrzeć poniżej :
strona internetowa

Główna część pracy polegałaby na filtrowaniu białego światła poprzez wybrane filtry przepustowe i wykonaniu zdjęcia kliszy dla każdej kombinacji. W ten sposób uzyskam dane, które będą potrzebne do wyboru optymalnego światła.

Największym Problemem i jednoczesnym powodem zgłoszenia się do was o pomoc jest brak jakichkolwiek klisz do badań.

Dlatego też bardzo proszę o kontakt osób, które mogłyby mi pomóc w wykonaniu zdjęcia i wywołaniu kolorowej kliszy : 8 mm, super 8 mm, 16 mm i 35 mm.
Oczywiście pokrywam osobiście wszelkie koszta klisz itd.

Zależałoby mi na wykonaniu 3-4 zdjęć danym typem filmu (8 mm, super 8 mm, 16 mm bądź 35 mm):
1. Paleta kolorów:
Paleta
2. GretagMacbeth_ColorChecker:
ColorChecker
3. Zdjęcie przedmiotów w mieszkaniu przy sztucznym oświetleniu
4. Zdjęcie na zewnątrz przy naturalnym oświetleniu

Oczywiście reszta kliszy wykorzystana będzie zgodnie z wolą fotografa.