Witam wszystkich forumowiczów !
Cieszę się bardzo, że udało mi się znaleźć forum poświęcone fotografii alternatywnej, liczę na waszą pomoc i z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
Wysyłałem już kilka wiadomości do prywatnych firm i osób znalezionych poprzez internet, lecz do tej pory nie otrzymałem pozytywnej odpowiedzi.
Cała historia w skrócie: jestem studentem pracującym nad optymalizacją światła użytego m.in. do kontroli jakości. Aktualnie poszukuję ciekawego tematu dla mojej pracy magisterskiej. Zaproponowałem ostatnio mojemu promotorowi temat związany z cyfryzacją klisz i optymalizacją użytego światła. Temat wydał mu się dość ciekawy, a dla łatwiejszej wizualizacji całego tematu proszę spojrzeć poniżej :
strona internetowa
Główna część pracy polegałaby na filtrowaniu białego światła poprzez wybrane filtry przepustowe i wykonaniu zdjęcia kliszy dla każdej kombinacji. W ten sposób uzyskam dane, które będą potrzebne do wyboru optymalnego światła.
Największym Problemem i jednoczesnym powodem zgłoszenia się do was o pomoc jest brak jakichkolwiek klisz do badań.
Dlatego też bardzo proszę o kontakt osób, które mogłyby mi pomóc w wykonaniu zdjęcia i wywołaniu kolorowej kliszy : 8 mm, super 8 mm, 16 mm i 35 mm.
Oczywiście pokrywam osobiście wszelkie koszta klisz itd.
Zależałoby mi na wykonaniu 3-4 zdjęć danym typem filmu (8 mm, super 8 mm, 16 mm bądź 35 mm):
1. Paleta kolorów:
Paleta
2. GretagMacbeth_ColorChecker:
ColorChecker
3. Zdjęcie przedmiotów w mieszkaniu przy sztucznym oświetleniu
4. Zdjęcie na zewnątrz przy naturalnym oświetleniu
Oczywiście reszta kliszy wykorzystana będzie zgodnie z wolą fotografa.
Jeśli możecie mi pomóc albo podać kontakt do osoby skłonnej do pomocy bardzo proszę o wiadomość !
Wiem, że trudno znaleźć pasjonate zdolną do poświęcenia swojego prywatnego czasu, ale nie wiem gdzie indziej szukać pomocy, a bez tego nie mogę nawet zacząć pracy.