Tani, mały obrazek

Aparaty tradycyjne - Informacje i problemy z Waszym sprzętem. Bez względu na format - zapraszamy

Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski

Awatar użytkownika
lazerhawk
-#
Posty: 53
Rejestracja: 01 lis 2013, 13:02
Lokalizacja: Wrocław/Jelenia Góra

Tani, mały obrazek

Post autor: lazerhawk »

Cześć,

Doszedłem do wniosku, że mam za mały przerób ostatnio, bo nieco czasu brakuje na wyciąganie na spacery LF, a 6x6 jakoś nie sprawdza mi się w roli spacerowego aparatu. Dlatego szukam czegoś małego, żeby mieć możliwość działać, nawet kiedy specjalnie nie wychodzę z myślą o strzelaniu klatek.

Jako że w temacie aparatów małoobrazkowych jestem dosyć zielony, a jedyny aparat jaki ostatnio dostałem (Pentax ME Super + Tokina 28-70 f3.5) okazał się mieć zwichrowany mechanizm i niemal od razu wyzionął ducha, zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w wyborze czegoś przyzwoitego, ale nieprzesadnie drogiego.

Generalnie im taniej tym lepiej, ale powiedzmy pułap 200-250 zł jestem w stanie zaakceptować.

PS. Ważne, aby aparat miał tryb manualny.

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Henry
-#
Posty: 1040
Rejestracja: 24 sty 2008, 19:00
Lokalizacja: Olsztyn

Tani, mały obrazek

Post autor: Henry »

Ja chodzę ze Smieną 8. :-D

A co Ci nie pasuje w średnioformatowych mieszkowcach? Jakaś Agfa Isolette czy coś podobnego? Brakuje światłomierza, ale za to max 12 klatek do skończenia filmu, a nie dziesiątki jak w mikroobrazku.
Awatar użytkownika
lazerhawk
-#
Posty: 53
Rejestracja: 01 lis 2013, 13:02
Lokalizacja: Wrocław/Jelenia Góra

Tani, mały obrazek

Post autor: lazerhawk »

Z średniego mam Yashice 124 MAT G i generalnie jest to jednak większy kawałek aparatu, który lubię zamontować na statywie, zamiast strzelać nim z brzucha. Dlatego szukam czegoś do małego obrazka.
Awatar użytkownika
morotegari
-#
Posty: 452
Rejestracja: 20 kwie 2008, 15:07
Lokalizacja: Legnica

Tani, mały obrazek

Post autor: morotegari »

Szukaj kolejnego Pentaxa ME-Super. To świetny aparacik.