Focomat

Powiększalniki, zegary, kuwety, oświetlenie w Waszej ciemni

Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski

oscylator
-#
Posty: 83
Rejestracja: 01 gru 2009, 08:16

Focomat

Post autor: oscylator »

Mając do wyboru Focomat Ic za 800 zł i Focomat IIa za 1200 zł co polecalibyście. Ewentualnie choć to trochę obok, może ktoś ma kondensor do Krokusa 69 ?
Awatar użytkownika
jac123
-#
Posty: 1711
Rejestracja: 11 maja 2008, 20:53
Lokalizacja: Polska

Focomat

Post autor: jac123 »

No IC obsłuży mały obrazek, a IIa średni. Jak robisz tylko na małym, to IIa nie potrzebujesz.
oscylator
-#
Posty: 83
Rejestracja: 01 gru 2009, 08:16

Focomat

Post autor: oscylator »

To wiem, wiem też, że IIa to dwa obiektywy i format 6x9 czyli większe możliwości . W IIa są obiektywy Componon 4/50 i Focotar 9,5/4,5. Jestem amatorem, któremu marzy się coś na długie lata. Wczytuję się w wujka google ale też chciałbym poznać opinie ewentualnych użytkowników.
aka
-#
Posty: 5563
Rejestracja: 11 maja 2017, 09:36
Lokalizacja: Warszawa

Focomat

Post autor: aka »

oscylator pisze: 29 kwie 2020, 12:52 To wiem, wiem też, że IIa to dwa obiektywy i format 6x9 czyli większe możliwości . W IIa są obiektywy Componon 4/50 i Focotar 9,5/4,5. Jestem amatorem, któremu marzy się coś na długie lata. Wczytuję się w wujka google ale też chciałbym poznać opinie ewentualnych użytkowników.
Z obiektywami to za 1200 jawi się jako super okazja. Pytanie czy kompletny i w jakim stanie.
Awatar użytkownika
dejnekas
-#
Posty: 566
Rejestracja: 06 kwie 2007, 19:42
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Focomat

Post autor: dejnekas »

Kolego,
Nie znam Cię niestety ale NAPRAWDE się nie zastanawiaj i BIERZ Focomata IIc :-) To jest Maybach! Tam zrobisz wszystko i jest ten moment gdzie tylko Twoje umiejetnosci beda bledem.

Mam dwa z roznym swiatlem i naprawde wiem co mowie. :-) Polecam IIc!!!!!
Pozdrawiam,
dejnekas
www.slawekdejneka.com
oscylator
-#
Posty: 83
Rejestracja: 01 gru 2009, 08:16

Focomat

Post autor: oscylator »