co właśnie wywołałeś?

Czyli Korex po godzinach w ciemni ;)

Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski

Awatar użytkownika
Imperitus
-#
Posty: 2088
Rejestracja: 01 sie 2018, 23:11
Lokalizacja: Toruń

co właśnie wywołałeś?

Post autor: Imperitus »

J.A. pisze: 29 lip 2019, 21:11 Imperitus, ojejku, ale boli. Trzy szare komórki muszą się wyrężyć.
Nie chodzi o to że nie chce mi się zdobywać samemu potrzebnej wiedzy, ale o to że po prostu wyczerpałem już wszystkie zasoby z których mógłbym te informacje uzyskać. Zawsze zanim zadam jakieś pytanie tutaj to staram się sam uzyskać odpowiedź. Jeżeli nie mogę zdobyć potrzebnych mi informacji z książek czy internetu- logiczne że zapytam kogoś kto ma opinię fachowca. Jestem teraz załamany bo Technik swoim oświadczeniem odciął mi jedno z najcenniejszych źródeł wiedzy.
A tak na marginesie: wcale mi się nie naraziłeś, trochę siedzę na tym forum i zdążyłem sobie wyrobić Twój uproszczony profil psychologiczny. Szczerze to nie jestem w stanie uwierzyć że na codzień też odnosisz się w tak cyniczny sposób do osób w Twoim otoczeniu, a jeżeli tak jest: to szczerze mnie fascynuje w jaki sposób funkcjonujesz mając taki stosunek do innych ludzi.
"Ludzie, którzy nie potrzebują innych ludzi, potrzebują innych ludzi, by im okazywać, że są ludźmi, którzy nie potrzebują innych ludzi."
Terry Pratchett – Maskarada
darekdp
-#
Posty: 198
Rejestracja: 03 kwie 2011, 21:19
Lokalizacja: Szczecin

co właśnie wywołałeś?

Post autor: darekdp »

shredderr pisze: 29 lip 2019, 21:38
J.A. pisze: 29 lip 2019, 21:11
shredderr, co za od czapy porównanie
NIe do końca od czapy.
Rozumowanie kolegi jest takie (jeśli dobrze wywnioskowałem z wypowiedzi odnośnie podawania na tacy) : skoro ja nie dostałem na tacy, Ty też nie dostaniesz, ERGO skoro ja jako dziecko nie miałem komórki/komputera, Ty też nie będziesz miał.
Doskonale wiem że jesteśmy społeczeństwem informacyjnym i w dzisiejszej dobie informacja ma cenę.