Blog o moich przygodach z fotografią tradycyjną i skanowaniem materiałów transparentnych

Jak pokazac fotografie? Albumy, Passe partout, podklejanie zdjęc, prezentacje i strony www

Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski

sn666
-#
Posty: 20
Rejestracja: 11 lis 2014, 10:19
Kontakt:

Blog o moich przygodach z fotografią tradycyjną i skanowaniem materiałów transparentnych

Post autor: sn666 »

Hej,

Nie jestem profesjonalistą, jedynie miłośnikiem fotografii. Opisuję własne doświadczenia balansując pomiędzy technicznym bełkotem, a fotograficzną przygodą, starając się pokazać świat fotografii z innej strony (z tej prawidłowej, analogowej! :-)

Nie mam niestety zbyt wiele czasu na pisanie dlatego wpisy ukazują się z częstotliwością "wolnej chwili"...

Zainteresowanych zapraszam do zerknięcia:
http://blog.skanowaniebebnowe.pl

Pozdrawiam serdecznie
Awatar użytkownika
J.A.
-#
Posty: 10061
Rejestracja: 11 maja 2011, 14:02
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Blog o moich przygodach z fotografią tradycyjną i skanowaniem materiałów transparentnych

Post autor: J.A. »

sn666 pisze: Nie jestem profesjonalistą, jedynie miłośnikiem fotografii. Opisuję własne doświadczenia balansując pomiędzy technicznym bełkotem, a fotograficzną przygodą, starając się pokazać świat fotografii z innej strony (z tej prawidłowej, analogowej!
prawdziwa analogowa strona fotografii nie polega na jej skanowaniu ;-)
M7 + 4,5/50 + 4/80 + 4,5/150
"Mędrzec uczy się nawet od głupca, głupiec nie uczy się wcale"
sn666
-#
Posty: 20
Rejestracja: 11 lis 2014, 10:19
Kontakt:

Blog o moich przygodach z fotografią tradycyjną i skanowaniem materiałów transparentnych

Post autor: sn666 »

J.A. pisze: prawdziwa analogowa strona fotografii nie polega na jej skanowaniu ;-)
i tu mnie masz ;-)
jednak prawdziwe wywołanie slajdów na papier w obecnych czasach jest prawie nie realne, więc pozostaje proces "hybrydowy"..
Jerzy23
-#
Posty: 248
Rejestracja: 05 cze 2015, 19:23
Lokalizacja: Poznań