technik219 pisze:Ja, drogi Kolego, nie muszę nikomu niczego udowadniać. Już nie muszę
ale to nie chodzi o udowadnianie tylko podzielenie wzajemna wiedza . Sam sie ucze i nie czuje sie jakims mistrzem wiec z mila checia popatrze na inne prace a nawet kupie
technik219 pisze:J.A. wyjaśnił to w tych bodajże 5 punktach. Więcej nie trzeba.
Ok wiec chyle glowe przed wami mega printerami .
A tak powaznie jutro jade kupic paczke 50/60 barytu wiec mam nadzieje ze kilka odbitek bedzie a wiec potencjaly produkt do sprzedania tez a jeszcze wieksza zabawa i przyjemnosc popracowania w ciemni .
A czy sprzedajesz swoje odbitki jak tak to gdzie moge zobaczyc i jakie masz ceny ?
Powiecie mi jakim cudem ocenicie cały kadr o dużej rozpiętości fakturalnej robiąc paski? I dodatkowe pytanie- jak te wycinki mają się do subiektywnej oceny całej sceny?
Technik i J.A wiem że jesteście ekspertami ale życzę Wam z całego serca żebyście mieli okazje zobaczyć print Brylka. Myśle że to zachwieje waszymi teoriami i to mocno.
Na ostatnich warsztatach Pan Alan Ross jasno tłumaczył swój sposób pracy i mowa tam była o całych arkuszach testowych- dureń? Czy marnotrawca?
Chętnie wezmę udział w tej zabawie żeby zobaczyć waszą wiedzę praktyczną
Ja napisałem jak to się odbywa u mnie.
Nie otrzymałem odpowiedzi na swoje pytanie. A brzmiało ono przypomnę:
Jeżeli ktoś mi to wyjaśni, ale w krokach co robi na 16-tym arkuszu, a co na 19-tym, będę dozgonnie wdzięczny.
m6nj pisze:Powiecie mi jakim cudem ocenicie cały kadr o dużej rozpiętości
Napisałem to. Przeczytaj p. 2 i p. 3. Oraz p. 4.
Jeżeli jest potrzeba korekty gradacji, to w tych 3 krokach też da się ją zrobić.
Może warto spróbować zamiast się boczyć?
M7 + 4,5/50 + 4/80 + 4,5/150
"Mędrzec uczy się nawet od głupca, głupiec nie uczy się wcale"
m6nj pisze:Powiecie mi jakim cudem ocenicie cały kadr o dużej rozpiętości
Napisałem to. Przeczytaj p. 2 i p. 3. Oraz p. 4.
Jeżeli jest potrzeba korekty gradacji, to w tych 3 krokach też da się ją zrobić.
Może warto spróbować zamiast się boczyć?
J.A. nikt tu sie nie boczy lecz sa 2 szkoly fotograficzne masowa i nie chcialbym tak tego nazywac ze swojej strony artystyczna . uciekam po papier 350 km
Nie chodzi o masową czy artystyczną. To trochę tak, jakby malarz szkice i wprawki wykonywał na pełnym rozmiarze blejtramu z zagruntowanym i przygotowanym pod olej płótnem. 50 pełnowymiarowych szkiców do Panoramy Racławickiej.
Dobra niech każdy robi jak chce i jak mu pasuje.
Wesołych Świąt.
M7 + 4,5/50 + 4/80 + 4,5/150
"Mędrzec uczy się nawet od głupca, głupiec nie uczy się wcale"
Moj wniosek jest taki . Ja w domu mam na scianie zrobione odbitkI lepsze niz sam Adams , tym koncze jalowa dyskusje , jesli chcesz zapraszam do zabawy jesli nie podziwiaj swoje prace w 4 scianach .
technik219 pisze:
Rodzinnych Świąt wszystkim życzę
dziekuje i wxzajemnie dla wszystkich Wesolych Swiat zycze
taharii pisze:a wiecie co byłoby jeszcze fajniejsze?
Zrobić taką zabawę na jednym negatywie, coś jak RAWki z forum nikona, wszyscy powiększają ten sam negatyw...
Tak robi sexton dla swoich kursantow , lecz aby do niego jechac najpier ankieta i on decyduje na jaki termin wtedy dostaja negatyw ten sam chyba jak sie nie myle to od 20 lat lub lepiej . I odbitki przywoaza i omawia i teoria i do ciemni lecz cena ponad 2000 tys $ , lecz zaraz nasi mistrzowie napisza ze nie warto bo on marnuje karti papierow nie potrzebnie (-;