jaki aparat w przystepnej cenie

Wszystko o aparatach, akcesoriach, sprzęcie ciemniowym.

Moderatorzy: rbit9n, Jerzy, zladygin, Michał Kowalski

Markos
-#
Posty: 2
Rejestracja: 31 paź 2015, 21:58

jaki aparat w przystepnej cenie

Post autor: Markos »

Witam
Zona wpadla na pomysł ze zalozy blog kulinarny i tu mam problem jaki aparat kupic zeby fotki tortow itp byly ok. Zaznaczam ze jestem w tym temacie laikiem. Dzieki za info.
Awatar użytkownika
nord
-#
Posty: 1587
Rejestracja: 04 mar 2009, 21:24
Lokalizacja: faceci są z marsa
Kontakt:

Re: jaki aparat w przystepnej cenie

Post autor: nord »

Markos pisze:Witam
Zona wpadla na pomysł ze zalozy blog kulinarny i tu mam problem jaki aparat kupic zeby fotki tortow itp byly ok. Zaznaczam ze jestem w tym temacie laikiem. Dzieki za info.

pomyliłeś fora compadre. tutaj siedzą stare zgredy od fotografii analogowej. cyfrówki trzy portale na prawo :roll:
Markos
-#
Posty: 2
Rejestracja: 31 paź 2015, 21:58

Post autor: Markos »

ok dzieki ide tam ;-)
graphia
-#
Posty: 232
Rejestracja: 07 gru 2012, 00:08
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: graphia »

Możesz kupić jakiego Pentaxa. może być nawet stary dobry ME. Ważniejsze szą jednak negatywy na jakich chcesz naświetlać te torty na blog :) Rozumiem, że blog będzie w formie książeczkowej z wklejonymi weń odbitkami? Khe khe khe :D :p
Awatar użytkownika
rbit9n
-# jr admin
Posty: 5562
Rejestracja: 07 mar 2007, 21:18
Lokalizacja: Rajsze
Kontakt:

Post autor: rbit9n »

graphia pisze:Ważniejsze szą jednak negatywy na jakich chcesz naświetlać te torty na blog :)
nie do końca się z Kolegą zgodzę. uważam bowiem, że fotografię produktową lepiej jednak wykonywać na slajdach. osobiście poleciłbym kodaka E100VS, albo E100GX.
"Cítíte to? Cítíte to? Fenidon, synku. Nic jinýho na světě takhle nevoní. Zbožňuju vůni fenidonu po ránu."
Podplukovník William "Bill" Kilgore


zemsta toxycznego fotomutanta flickr
Awatar użytkownika
cbk
-#
Posty: 465
Rejestracja: 09 sty 2009, 08:43